Gelin kimse kimseyi yargılamayacak biraz konuşalım?

Özellikle Evli erkekler ve kadınlar, dışarda ki insanları eşinizden daha iyi daha üstün gördüğünüz oluyor mu?

Mesela bazen yorumlarda şuna denk geliyorum; sen kadınsan evdeki ne!! 😒

Güncellemeler
5 ay
Erkekler bu konuda daha çok kıyaslama yapıyorlar sanki, dışarda gördüğü kadın hep bakımlı, hep iyi, ama onun evdeki halini görmüyor, oysa evde karısı en doğal haliyle karşısında ve eşiyle bir ömür geçiyor bu süreçte tabii fikir ayrılıkları ve tartışmalar eşinin ters tarafını görüyor, yine dışardaki kadın ona naif görünüyor. Hem duygusal hem fiziksel olarak dışardakiler, özellikle içsel zekası iyi olmayan bireylerde ne yazık ki hayranlık uyandırıyor
Gelin kimse kimseyi yargılamayacak biraz konuşalım?
Cevapla