Ailem beni neden sevmiyor gibi hissediyorum, annemle bu toksik ilişkiden nasıl çıkarım?

Özellikle annem beni sürekli sinirlendiriyor. Bana hep düşman gibi. Bakışı falan hep düşman resmen bana. Çocukluğumdan beri böyle. Önce beni çileden çıkarıyor sonra kavga edince beni suçluyor. Babama söylüyor. Sonra ben suçlu oluyorum. Kendini haklı görüyor. Hem çok sinirli. Hem de çok duygusal ve çok alıngan. Babam da onu haklı görüyor. Haklı ya da haksız Hiç bir zaman özür dilemez benden. Hep kendisi haklıdır. Kaç kez karşıma alıp konuştum böyle yapma davranma diye.. ama değişmedi. Kafasında olan tek şey babam ve onun kendi istekleri. Çocukluğumdan beri her yere borç taksit yapar ama ben ne istiyorum onun umurunda değildir. "Yeni olan bir şey değil hep böyleydi." Hep abimin tarafında. Artık bıktım bakışlarından ve beni küçük görmesinden beni eleştirmesinden. Hep sinirli hiddetli tavırları var.. Ama nedense hep o haklı.. Benimle ilgili her şey onu rahatsız ediyor. Beni görmeye tahammülü yok. sesimi duymak istemiyor. Bu hale gelmemiz. Artık bıktım annemi babamı görünce durup dururken huzurum kaçıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Güncellemeler
5 ay
yardımcı olabilecek var mı
Ailem beni neden sevmiyor gibi hissediyorum, annemle bu toksik ilişkiden nasıl çıkarım?
Cevapla