Bana giren sana da giriyor dedi
böyle bir konuşma tarzı olabilir mi
Bana giren sana da giriyor dedi
böyle bir konuşma tarzı olabilir mi
yani bugün olmasa yarın yarın olmasa 10 yıl sonra evleneceksin ve her türlü o masraflar olacak ve her türlü ortak olacak durum böyle ama tabi söyleme tarız hoş değil bir iki hafta felan tavır yap konuşma mesafe koy yaptığı hoş değil
Bu cümle gerçekten çok kaba ve saygısız bir ifade 😕 Partnerlik demek ortak hayat kurmak demek ama bu “bana giren sana da giriyor” tarzı konuşma hem seviyesiz hem de seni değersiz hissettirir.
Evlenmek isteyen biri önce üslubuna dikkat etmeli 💔 Para konuşulur, masraflar konuşulur ama sevgi ve saygı bozulmadan. İçine sinmiyorsa bunu açıkça söyle. Kendini küçük düşürülmüş hissettiğin yerde evliliğe adım atmana hiç gerek yok 💬✨
Cevap
12Cevap
Bence kendini açık etmiş, evlenme böylesiyle
Ne gibi
Olur tabiki ikinizde girer. Yani git direk bas imzayı evlen
Borça girersem sen de çile çekersin demek istemiş. Demek ki maddi durumu iyi değil.
Saygı çerçevesi önemli bir şey ilişkini gözden geçirmeni tavsiye ederim
cümle kaba ama doğru demiş. sen de el atsan fena mı olur.
Normal, sevgilin ya o, samimiyetiniz var hani
Girdili ciktili konusan biri ile sevgili olman sdnin yanlis secim yaptigini gosteriyor
İnşaat mı bu da girsin de
haklı
sende odeyeeceksın
Doğru demiş
Olmaz olmaz namus şeref denen bir şey var
Kaçtı mı hah
Bu yanlış bir uslüp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?