Babam kocamın burnunu kırdı, şikayetçi olmalı mıyız?

Annemi ziyarete gitmiştik babamla eşim zaten hiç anlaşamaz. Eşimin vergi borcu vardı ama ödedik geldi o konuda aşağılamaya çalıştı. Sonra gerginlik oldu. Benim eşim kavga dövüş işi olmaz. Babam birden burnuna yumruk attı çıkan sesten zaten kırıldığını anladın. Gittik hastaneye kemik üç yerinden kırılmış yerinden oynamış. Babam olacak adam WhatsApptan yumruğunu sıkıp durum atmış bu emektar dadaş elleri hak edenin yüzüne iner diye. 52 yaşında adam damadının yumruklamak övünüyor midem bulanıyor

Güncellemeler
5 ay
Bu olay artık patlama oldu. Bana hiç vurmadı ama ama annemi ben çocukken hep dövdü. Bir keresinde artık dayımlar aşıp arabaya çeknii bir kenara ondan sonra korkup yapamadı. Eşiö sessiz sakin adam diye bunu yapabildi. Tiksiniyorum babamdan
Babam kocamın burnunu kırdı, şikayetçi olmalı mıyız?
Cevapla