Kardesler arasinda ayrimcalik var mi?

Ya kardesim memur bakin bir birikim yapmiyor bol bol harciyor her neyse. Ben evliyim altinlarim var mehirlerim. Her neyse ben ev hanimiyim işim yok. Babam bir evin kirasini bana veriyordu. (Kardesim memur diye ona verilmiyor ) Her neyse kardesime araba alcaklar 2 milyona eminevimden. Kardesimle beraber odeyecekler. Ben altinlarimi hem esimin hem aileme vermek istemiyordum borç olarak bir defaya mahsus verdim iki tarafada. Ailem yine benden istiyor 60 bin tl. ( bir ara borc verdigimde 25 bjn tlmi vermeyip geri kalan altini vermişlerdi nasil olda kira alıyorum diye bende kira veriyorsunuz o kadar sizin olsun demiştim ) her neysee yine benden 60 bin istiyor babam. Eminim ki kiradan yerine koyarsin o parayı diyecek ya ben bunu yasamak zorunda miyim bencilce mı düşünüyorum? Kardesim 20 bin tlik spora yazilmiş, gidip manitasina 1-2 bin tlik hediyeler aliyor yediriyor iciriyor ben niye bunu cekiyorum. Ailem hem arabasina yardim ediyor (dugunde altin fazla takmayız diye) hemde benden bekliyorlar ya vermek istemiyorum altinimi. Sırf kira veriyorlar diye ben her daim ihtiyaclarında vermek zorunda miyim? O zaman hiç vermesinler ! Zaten bir ara 25 bin verdim10 bin daha verdim,5-6daha verdim. (Sirf 12 bin bana aylik veriyorlar diye ama abarti olmaya basladi buda haksiz miyim? Kardesime arabasina kadar dusunuyorlar ben 12 bin aliyorum diye kendimi suclu hissediyorum (ayrixa 160 bin kredisini odediler )
Güncellemeler
5 ay
Ben fesat miyim? Kiskanc miyim? Cozemedim arkadaslar yorummmm !!!
Kardesler arasinda ayrimcalik var mi?
Cevapla