Tek başına bir hayat da sıkıcı olurdu galiba, dimi 🙄🙄?

Oysa ki kalabalıklar içinde yalnızız ya zaten Yıldız ablam.🫤😕

Tek başına bir hayat da sıkıcı olurdu galiba, dimi 🙄🙄?
Tek başına bir hayat da sıkıcı olurdu galiba, dimi 🙄🙄?
Cevapla