Oysa ki kalabalıklar içinde yalnızız ya zaten Yıldız ablam.🫤😕

Oysa ki kalabalıklar içinde yalnızız ya zaten Yıldız ablam.🫤😕

Kalabalıkta olsa önemli olan insanın kendiyle barışık olan ruhu değil midir¿
Bazı insanlar vardır yalnızlığı ister çünkü sıkılmıştır kalabalığın içinde, bazılarıda yalnızlığı zorunlu seçer.
Kalabalıklar içinde yalnız hissetmek en yorucu yalnızlıklardan biri 😔💔 Tek başına hayat bazen huzur verir ama uzun süre olunca insanın içini oyuyor. Ne kalabalık ne tam yalnızlık çözüm olmuyor.
Ruhu gerçekten doyuran birkaç kişi oluyor yanında olunca dünya güzelleşiyor 🌸✨ Bir de kendinle güzel zaman geçirebildiğinde yalnızlık o kadar acıtmaz. İkisini dengeleyebildiğin bir hayat en rahatı bence 🥺💗
Cevap
23Cevap
Duvarlarla konuşmaya başlayana kadar keyifli aslında 😅
sürekli yalnızım ve sıkıcı evet.
Evet o yüzde artık kocasını evden kaçıran çılgın rahibeler sevgili yapmaya başlamış kendine :D
Yalnızlık hoşuma gidiyor tamam ama belli bir süre sonra sıkabiliyor insan yanında kocaman bir aile istiyor
O programda eliyle Asena buraya nasıl geldi sorusuna iki katı para vermişler diye işaret yaptı ya 🤣🤣 bayılıyorum bu kadına ben
İmsan kendini anlayan kişilerle denk gelirse yanlızlıktan kurtulur
Evet ya. arada insan olsun istiyor insan..:))
Yalnızlığımla gayet mutluyum sıkıntı çekmiyorum. Kafam rahat
Öyle olacağını düşündüğümüz için çekiyoruz bu kalabalığı
Tek basina bazen sıķıcı olur ama bazende çok güzel olur
Yıldız Tilbe gibi düşünüyorum 😅
Öndeki yeşillik olay 🙃
Tek başımayım sıkıcı geçiyor🐻
Benim sıkılmıyor, şanslı birey heee 🤣🤣
Evet uzun süreli olunca sıkıcı
Ahan deli kadın
Yaşamak öldürür be yıldız ablam eheheh
Yoo gayet iyi
Hizmetçi kıvamında bir kadın olsa kâfi bana.
Yıldız tescilli deli bence😂😂
Öyle zaten
evet hem de çok
Çekilmez
Sıkıcı olur elbette
Oluyor zaten ya.
Evet
Bilinmez
Tek değilsin allahtan
Ah yıldız ablam ah
Oluyor zaten bazen
Yoo ben memnunum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?