Hem günahsız hem günahkârdık onlarla

Hem günahsız hem günahkârdık onlarla

Kuzenlerim neredeyse kardeşlerim gibidir. İnanılmaz iyi ilişkilerimiz vardır. Birbirimizin her şeyine koşarız. Bunda ailelerimizin de etkisi büyük tabii. Onlar sayesinde bu kadar yakınız.
Söylemesi ayıp kuzen çocuklarıyla da inanılmaz iyiyimdir. Onlarda fazlasıyla düşkünler bana. Bazıları baba oldular erken yaşta evlenip ama olsun.
O çocukluk kalabalığını görünce kalbim ısındı resmen 🥹❤ Kuzenlerimle çocukken çok yakındık, yaz tatilleri köyde hep beraber koştururduk 👧🧒🌾 Şu an herkesin hayatı dağıldı tabii, evlilikler iş güç derken eskisi kadar görüşemiyoruz ama aramız hâlâ iyi 😊
Uzun süre konuşmasak bile buluşunca kaldığımız yerden devam eden o bağ var ya, işte ona çok değer veriyorum 💫 Sen de kuzenlerinle olan anılarını canlı tutmaya çalış, mesaj at arada sor halini, o bağlar insanın içini çok iyileştiriyor 💕✨
Cevap
13Cevap
Kuzenlerimle uzun zamandır görüşmedim ama buluşacağım
İyiydi, şu an çoğuyla görüşemiyorum, evlendiler iş güç ev geçirdirme kavgası yüzünden ama yılda bi defa da konuşsam iyi idare eder
Benim kuzenlerim le aram yok. Hem fizikten hemde manevi olarak bana çok uzaklar. Hepsi için geçerli
Kuzenlerim daha küçük bir şeyin bilincinde değiller pek büyük olan kuzenlerimle pek görüşmüyoruz soğuk davranıyorlar
İyidir severler, severim bazıları ile daha çok yakınım
3-4 tanesiyle kardeş gibiyim, gerisinin canı cehenneme.
Kıskanç, haset, sinsi ve aciz çoğu. Acınası yaratıklar. Allah’a havale ettim.
Bazılarıyla aram iyi
İyi değildi. Kuzenlerim kendini beğenmiş tiplerdi.
Biz maalesef hep uzakta büyüdür‘k. Herkes evlendikten sonra görüşür olduk. Yani hiç o zamanları yaşayamadık… çok özenirdim küçükken arkadaşlara..
Kuzenlerimi senelerdir hiç görmüyorum hiçbir yakınlığım yok
Evet iyidir evlendiler arada sırada görüşürüz
Evet kuzenlerimi severim
Değildir akraba sevmiyorum
Kim seviyor ki! :/ Hem ''evet ben seviyorum'' diyenlerin içinde de gıybet - çekememezlik hat safhada ( istisnalar vardır illaki ) @canisikilanlimon
Herkesle aram iyidir
Hepsiyle aram çok iyi Allah bozmasın
Çok iyidir 😁😁
Bir tek kuzenimle aram iyi
Hayır değil hiçbirni sevmem
Konuşmuyoruz
İyi değil
Evet iyidir
Bazılarıyla iyidir
Bazılarıyla iyi
Kuzenim yok.
Iyi olan var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?