37 yaşındasınız ve yaşamınızda tek bir kişi bile olmamış kabus değil mi?

Herkes anlamaz bunu çok nadirizdir muhtemelen tip ya da parada değil konu beceri? O da değil bence bşr şeyler kitliyse kitlidir

37 yaşındasınız ve yaşamınızda tek bir kişi bile olmamış kabus değil mi?
Cevapla