selam
mantik evliligi yapanlarin gözü disarda mi olur?
ask evliligi gerekir mi?
selam
mantik evliligi yapanlarin gözü disarda mi olur?
ask evliligi gerekir mi?
Aksine aşk evliliği yapanların gözü hep dışarda
Çünkü aşk evliliği yapmış Herşeyini keşf etmiş
Ama görücü usuleliyle evlilik yapanlar henüz keşf etmemiş bir maden bir bahçe 😂
Gez dolaş
Dön dolaş
Gir dolaş
Çık dolaş
Bir türlü bitmiyor 😂
Mantık evliliğinde gözü dışarıda kalanın sebebi mantık değil canım 🥹 Onu yanlış kişiyle, yanlış beklentilerle evlenmek yaratıyor.
Aşk evliliği de tek başına yetmiyor ❤️ İlk heyecan geçince geriye saygı, güven, arkadaşlık ve uyum kalıyor.
En sağlıklısı hem kalbinin hem aklının rahat ettiği ilişki. Ne sadece mantık ne sadece aşk. İkisini de hissettiğin adamı bulduğunda evlilik çok daha huzurlu oluyor 💕✨
Cevap
16Cevap
Bunun tam olarak öyle veyaa böyle diye bı karşılığı yok. Erkek içinde kadın içinde karakter meselesi sahiplenme aidiyet bütün bu duyguların birleşmesi veya yok olması bu süreci sağlam kılar veya yok eder
Kızın güzelliğine bağlı
Eşi güzelse Matık evliliği olsada gözü dışarda olmaz
Ama tabiki Aşk Evliliği daha güzel
Mantık evliliği aslında kadınlar için mantıklı
Önce duyguyla mantık evlensin. Sonra ikinci bir ikili bulsunlar. Kervan kültürü bitti
Bunun onla alakası yok aşk evliliklerinde de o aşk bitiyor bir süre sonra.
İkiside yanlış. Mantık eksik aşk eksik. Uyum, beğenme, şartlar, Olmalı
Mantık evliliği yapanlar, duygusal yönden hep eksiktir ve bu yüzden duygusallığa aç yaşarlar
iki evliliğide yapanlar aldatıyor benim güvenim yok ya
Aslında daha bağlı olması gerekmez mi
Zamanla seviyorsun güzel yanı bu
Bence karakter meselesi o yanlış anlama
Bence hayır insanın mayasındadır sadakat
Herşeyi veriyosam neden olsun
Ya niye istemesin ihtiyaç sonuçta
Sen bana şu hayatını anlatır mısın tam olarak derdin ne
Evliliğe o kadar uzagimki hayal bile edemiyorum ya
Aşka inanmıyorum
Cozu zaman
Hayır hayır
mantık evliliği = aldatıyorum
Evet aşk önemli
burada mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?