İyi mi geceler 😔neden yanındayken kıymet bilmez insan?

Okuyunca çok duygulandım ve paylaşmak istedim, belki birileri geç olmadan farkına varır ve kıymet bilir... bir kişi için bile böyle bir şeye vesile olmak bence çok güzel... Bazen göremiyor, bazen duyamıyor, bazen de konuşamıyoruz.. Rabbim yanınızdayken kıymet bilmeyi değer vermeyi nasip etsin... Amin 🤲🏻
İyi mi geceler 😔neden yanındayken kıymet bilmez insan?
İyi mi geceler 😔neden yanındayken kıymet bilmez insan?
İyi mi geceler 😔neden yanındayken kıymet bilmez insan?
Güncellemeler
5 ay
Ss için teşekkürler 🥰
İyi mi geceler 😔neden yanındayken kıymet bilmez insan?
Cevapla