Ülke berbat durumda hanz. lar h. dklr nerde kaba saba erkek tabakası var bu ülkede. Bu yüzden biz kadınların çok dikkatli olması lazım en büyük pişmanlığım bunu 30 yaşında öğrenmiş olmam erkeklerin ne kadar oyunbaz olduğunu. Keşke 20 yaşında öğrenseydim de hiçbir gereksizle konuşmasaydım şans vermeseydim çıkan kadın haberlerinin altına yazılan erkek yorumlarını gördükçe anladım ne kadar zor durumda olduğumuzu. Benim gibi asosyal biri bunu geç anladı gec fark etti. Kızlara hiçbir şey diyemem şimdiki kızlar çok şükür göz açıklar benim gibi kör değiller.
Sizlere bir büyük tavsiyesi bu erk cinsiyetinden adam olmaz önce kandırırlar işleri bitince tekmeyi vururlar bir de kötü kadın derler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer