Siz erkekler ne zaman düzeleceksiniz?

Ülke berbat durumda hanz. lar h. dklr nerde kaba saba erkek tabakası var bu ülkede. Bu yüzden biz kadınların çok dikkatli olması lazım en büyük pişmanlığım bunu 30 yaşında öğrenmiş olmam erkeklerin ne kadar oyunbaz olduğunu. Keşke 20 yaşında öğrenseydim de hiçbir gereksizle konuşmasaydım şans vermeseydim çıkan kadın haberlerinin altına yazılan erkek yorumlarını gördükçe anladım ne kadar zor durumda olduğumuzu. Benim gibi asosyal biri bunu geç anladı gec fark etti. Kızlara hiçbir şey diyemem şimdiki kızlar çok şükür göz açıklar benim gibi kör değiller.

Sizlere bir büyük tavsiyesi bu erk cinsiyetinden adam olmaz önce kandırırlar işleri bitince tekmeyi vururlar bir de kötü kadın derler

Siz erkekler ne zaman düzeleceksiniz?
Cevapla