Arkadaşım bana kıyafet "AL" dedi. Sizce verdiğim cevap da haklı miyim?

Ya aslında bununla değişik bir arkadasligimiz var. Çekingen içine kapanık bi insan zaten şişko. 29 yaşında ama psikolojisi ve yaşının kadını değil 14 15 gibi davranıyor. O yüzden de evlenemiyor zaten. Ben yeni işe başladım daha ilk maaşımı almadan bana böyle dedi. Emir verir gibi. Normalde de sürekli bizim eve gelir bisyler yemek için ama artık izin vermiyorum. Arkadaş gibi değiliz sanki ben ona sahip cikiyomusum gibi hissediyorum bilemiyorum. Hani dertleşilecek bir arkadaş değil. Zaten babasıyla yaşıyor kısıtlı dışarı pek çıkamıyor. Arkadaşlığımı devam ettireyim mi ne yapayım. Kaç kere bitirdim bunla konuşmayı ama yine de sonra konuşmaya başladım sanki yanliz diye hep yanında da olasım geliyor. Ama konuşurken de saçma konuştugu için beni sinirlendiriyor bu sefer de bazenleri. Yorumunuz nedir
Arkadaşım bana kıyafet AL dedi. Sizce verdiğim cevap da haklı miyim?
Arkadaşım bana kıyafet AL dedi. Sizce verdiğim cevap da haklı miyim?
Arkadaşım bana kıyafet AL dedi. Sizce verdiğim cevap da haklı miyim?
Arkadaşım bana kıyafet "AL" dedi. Sizce verdiğim cevap da haklı miyim?
Cevapla