37 yaşındayım evde mi kaldım, bu yaştan sonra evlenmek hayal mi oldu?

Selamlar

arkadaslar Ben evde mi kaldim ya? Okadar dua ediyorum bitürlü nasibim acilmiyor …bosuna mi dua ediyorum bu saaten sonra?
37 yasinda olan kizlar yuva kurdunuz mu sonunda?
Gelecegimden o kadar korkuyorum ki anlatamam hic istemiyordum bu yasda evde kalmayi hic beklemiyordum daha dogrusu :(

37 yaşındayım evde mi kaldım, bu yaştan sonra evlenmek hayal mi oldu?
Cevapla