Eve her geldiğimde odamdaki balkonun kapısını açık şekilde buluyorum?

Merhaba arkadaşlar size bir şey anlatmak istiyorum. 3-4 gündür işten eve geldiğimde balkonun kapısını açık şekilde buluyorum. ben işteyken annem ablam falan evde oluyor ama onlar balkonumun kapısını açmadıklarını söylüyorlar. İşten eve her geldiğimde, odama her girdiğimde kapıyı açık şekilde buluyorum. hırsız desem değil çünkü hiçbir şey çalınmıyor ayrıca kameradan baktık hırsız da girmemiş. Nasıl olabiliyor böyle bir şey?
Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar kapı bozuk da değil. Rüzgarla açılacağını sanmıyorum
Eve her geldiğimde odamdaki balkonun kapısını açık şekilde buluyorum?
Cevapla