Eşimin gözü hala annesinde, beni ne zaman gerçekten öncelik yapar sizce 😒?

Eşim bir iş toplantısına gidecekti dolabımızda yeterli kıyafeti yoktu geneli spor. Bende hiç olmazsa bir toplantıya uygun mont ayarlayalım altına kazakla bile kombinleyebiliriz dedim. Saçmalıyosun ne gerek var vs dedi. Bende eşin olarak sadece yardımcı olmak istemiştim sana dedim konu öyle kapandı. Annesiyle konuşurken eşim amma da abarttı yok gidip mont alalım vs dedi. Anneside evet aslında çok mantıklı senin toplantıya uygun kıyafetin yok altına da balıkçı yaka beyaz bir kazak alın dedi. Eşim o dk hadi ilka gidelim alalım nereye gitcez vs dedi. Gittik aldık. Almak mesele değilde eş olarak benim sözümün kıymeti yokken annesi diince bu tavrı beni incitti 😒 belkide genelde böyle olduğu için. Sözlü olarakta defalarca ifade ettim aldığım cevap "Ne alakası var abartıyorsun" oldu. Ben aile eş olarak önceliklendirildiğimi hissedemiyorum 😒 ne yapmalıyımda bilmiyorum. Bu bir örnekti sadece

Eşimin gözü hala annesinde, beni ne zaman gerçekten öncelik yapar sizce 😒?
Cevapla