Çok sevdiğim dayımı kaybettim 2 saat önce 😭😭
Hayat çok kısa yaşarken kıymetini bilin sevdiklerinizin 🥺🥺
Hayat çok kısa yaşarken kıymetini bilin sevdiklerinizin 🥺🥺
ınna lillahi ve ınna ileyhi raciun Başın sağolsun
Teşekkür ederim
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Amin teşekkür ediyorum çok sağol 🙏🙏
Dayını kaybettiğini okumak içimi acıttı 💔 Başın sağ olsun canım, çok taze bir acı bu ve kalbinin bu kadar yanması çok normal 😢
Şu an hissettiğin boşluk, öfke, isyan hatta “keşke”lerle dolu düşünceler hepsi çok insanca. Ağlamak istiyorsan ağla, tutma kendini 🥺 Zaman acıyı silmiyor ama keskinliğini azaltıyor. Dayınla olan güzel anılarını hatırlamak acıyı yavaş yavaş sevgiye dönüştürüyor 🍃
Kendini yalnız hissettiğinde yaz, konuş, duygunu paylaş. İçine atma olur mu 💜🙏
Keşke gidebilsem hiç olmasa cenazesine katılabilseydim 😭😭
Cevap
26Cevap
Kaybettim evet Başın sağolsun
Teşekkür ederim canım benim 🙏
🙏
Allah rahmet eylesin. Başın sağolsun. O hissi çok iyi biliyorum. Babaannemi kaybetmiştim yaklaşık 3 yıl önce.
Teşekkür ederim canım benim. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Rica ederim, amin, inşallah.
Allah rahmet eylesin nasıl bı duygu iyi bilirim
Amin teşekkür ederim 🙏çok zor
Sen güçlü ve başarılı ol ki onlarda Huzur bulsun 🩵
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kalanlara sağlık ve sıhhat dilerim
Amin teşekkür ediyorum
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Allah taksiratini affetsin
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌹
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah başınız sağolsun, zaten en büyük hata yaşarken değilde ölünce değerini bilmek
Birini ya da sağlığını kaybedene kadar herkes çok uzun sanıyor hayatı
Ben dayımla ananemi 15 dakika arayla kalp krizinden kaybettim
Evet anneannemi ve şehit düşen arkadaşımı hiç unutmadım. Ölümleri çok sarsmıştı beni.
Baınız sağolsun allah rahmet eylesin. Evet kaybettim
Başın sağolsun hayır sevdiğim biri ölmedi
Teşekkür ederim
Allah rahmet eylesin başın sağolsun..
Amin teşekkür ediyorum 🙏🙏
Evet kaybettim. Başınız sağ olsun
Teşekkür ederim 🙏🙏
Allah rahmet eylesin gençti sanırım
Çok genç değildi ama sevdiğim dayımdı
Rabbim gidenlere rahmet kalanlara iseö sabır ve baş sağlığı versin
Dünya hayatı fani geçici
Asıl kalıcı olan ahiret yurdu
Gerçek manada bilmiş olsaydık...
Allah rahmet eylesin...
Amin teşekkür ediyorum 🙏🙏
Evet. Başın sağolsun.
Teşekkür ederim canım 🥺🥺🙏
Allah rahmet eylesin ben Halamları kuzenlerimi ve onların çocuklarını bir gecede kaybettim
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Hayat imtihanlarla dolu ve maalesef ölüm herkese Allah rahmet eğlesin evet kaybettim ama hani neden buraya yazdın onu anlamadım herkesin tabi üzüntüsünü yansıtması farklıdır
Evet kaybettim
Başın sağolsun.
Teşekkür ederim
Başınız sağolsun 🙏🏻
Teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Başın sağolsun Allah rahmet eylesin
Amin teşekkür ediyorum 🙏
İstediğin dayı olsun piyasada çok var 😃
Öz dayım değiller ama
Merak etme sende ölüceksin bu kadar kedere gerek yok
Napim davul zurna mı tutayım kafan guzelmi senin ya sevdiğim insanları kaybedince doğal olarak üzülmem lazım ya hani bende ölecem ama bana kim üzülür göremiceğim için
Dayında görmüyor işte sen üzüldüğünle kalıyosun bende onu diyorum ya
Başın sağ olsun.
Başın sağolsun
Başın sağolsun.. Kaybettim evet..
30 yıldır kaybediyorum
Benide kaybetseler keşke
Evett kaybettim
Öyle tabiki amasyada
Evet ettim
Allah rahmet eylesin
Evet..
Keşke ben de ölsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?