Benim yok, kahve olunca her insanla içilebilir diye bir şey yok, aynı dili konuşamadığım kişiyle tuvalete bile zor gidilir. Burada var mı anlaşabileceğim kahve içebileceğim birisi
Güncellemeler
5 ay
İlk tanışmada anlaşamasan bile nezaketen zaten kalkınmamalı masadan, benim dediğim her kahve içmeye gittiğimde gerçekten çağırabileceğim birisi yok
burada da oturup kahve içebiliceğim arkadaşlarım var reelde de... Gel dese giderim gel desem gelir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
5 ay
Bazen yıllardır tanıdığın ya da tanıdığınız sandığın insanlarla bir kahve bile içemezken bazen de bir günde görüşüp anlaştığın insanla kahve içebiliyorsun. Yeter ki arada bir samimiyet olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır yok. Tek başıma içiyorum. Son 5 senedir kahvemi elime alıp gezerek içiyorum. Çünkü oturmak istemiyorum.
Kahveyi tek başıma da tüketebildiğim için arkadaş aramıyorum.
burada da oturup kahve içebiliceğim arkadaşlarım var reelde de... Gel dese giderim gel desem gelir
Bazen yıllardır tanıdığın ya da tanıdığınız sandığın insanlarla bir kahve bile içemezken bazen de bir günde görüşüp anlaştığın insanla kahve içebiliyorsun. Yeter ki arada bir samimiyet olsun
Var kahveyi her insanla içerim. Çok özel bir anlamı yok benim için
Var ama çağırıyorum. Sonra sapıtıyor
Gelecek evli eşinden anca izin alıyor 😁
Yüz kere çağırırsam ancak gelirler hep bi bahane
Bende yok
Maalesef yok
Ankara da mısın
Evet var
Evet
Benim çok var
gel içeim
Ben tek içiyorum.
Yok.