Kahve içmeye çağırabildiğiniz arkdşaınız var mı?

Benim yok, kahve olunca her insanla içilebilir diye bir şey yok, aynı dili konuşamadığım kişiyle tuvalete bile zor gidilir. Burada var mı anlaşabileceğim kahve içebileceğim birisi
Güncellemeler
5 ay
İlk tanışmada anlaşamasan bile nezaketen zaten kalkınmamalı masadan, benim dediğim her kahve içmeye gittiğimde gerçekten çağırabileceğim birisi yok
Kahve içmeye çağırabildiğiniz arkdşaınız var mı?
Cevapla