Erkeklerin neden tanışma amacı sadece sevgili olmak?

Yani neden bir kızı kardeş olarak göremiyorlar? Hepsi için değil genel olarak söylüyorum. Tanışıyoruz abi gözüyle bakıyorum hep ama flörtleşmek, sevgili olmak ve daha fazlasını istiyorlar
Erkeklerin neden tanışma amacı sadece sevgili olmak?
Cevapla