Evde yalnızken ses duymak, 3 harflilerden korkmak ve Allah’ı uygunsuz görmek normal mi?

Arkadaşlar ben çok namaz kılan biri değilim çok da dini bilgim yok o yüzden anlayanlar lütfen yorum yazsın evde yalnız iken hep bir şey duyuyorum hep korku var içimde ya da tövbe haşa ama ALLAH ı görüyorum ve çok uygunsuz şekilde gördüğüm de oluyor ben ne yapmalıyım?

Evde yalnızken ses duymak, 3 harflilerden korkmak ve Allah’ı uygunsuz görmek normal mi?
Cevapla