Uğradığım saldırı sonrası adalet çıkmayınca hayatıma mı bakmalıyım yoksa hukuk mücadelesine devam mı etmeliyim?

Ben birkaç ay önce bir saldırıya uğradım.
Olayın ardından resmi başvuruda bulundum; adli ve tıbbi süreçler işletildi.
Ancak soruşturma, delillerin yetersiz olduğu gerekçesiyle takipsizlikle sonuçlandı.
Bu nedenle dosya kapatıldı, yargılama yapılmadı ve fail hakkında herhangi bir ceza uygulanmadı.
Şahıs bu süreçte mesleğini sürdürmeye devam etti. Soruşturma devam ederken istifa ederek şehir değiştirdi.
Şu anda başka bir şehirde yaşıyor; profesyonel profilleri sınırlı, birçok hesabı aktif değil ya da gizli.
Ben ise yaşadığım olayın ve cezasızlığın sonuçlarıyla baş başa kaldım.
Üst mahkemelere başvurdum. Sonuç bekliyorum. Aylardır hukuk mücadelesi veriyorum ve kendi hayatıma dönemedim. şu an biraz daha iyi hissediyorum. Sosyal medyada sınırlı kitleyle bir kamuoyu oluşturdum. Birkaç gündür çok girmiyorum. Yaşadığımı düşünmemeye çalışıyorum. Hobilerime işime gücüme hayata dönmeye karar verdim. Bu süreç beni çok yordu. İntihari bile düşünmüştüm. İyiki kendime bir şey yapmadım. Çok zordu. Adaletsizlik canımı daha çok yaktı. Birkaç gün geç şikayet ettim diye sorgulandim. Geçmişi geri alamıyorum. Ben sadece bu suç cezasız kalmasın istedim. Başka kadınları korumak istedim. Ailem hatta çevrem birçoğu öğrenmiş oldu. Bütün sonuçları göze almışken bu sonucu beklemiyordum. Geceleri kabuslarla uyaniyorum. Karanlıkta uyuyamıyorum ve saldırıdaki gibi boğazım sıkılıyor. Sabah yüreğimde siziyla uyanıyorum. Üzerine gitme hayatına bak mi diyorsunuz? Yoksa başkaları zarar görmesin diye peşini bırakmama mi? Fakat destekçim yok. Tek başına kaldım ve gücüm bu kadarina yetiyor. Yoruldum. Siz olsanız ne yapardınız?

Uğradığım saldırı sonrası adalet çıkmayınca hayatıma mı bakmalıyım yoksa hukuk mücadelesine devam mı etmeliyim?
Cevapla