12 gün boyunca evde hapis gibi geçirince odalarına gidiyorum darlaniyorum ne yapacağım?

Dışarıda da kaç gündür kar yağıyor babam da izin almış evde şiddet var o kadar bunaldım ki fiziksel psikolojik şiddete maruz kalıyorum annem diyor ki bu artık beni doğrayacak evreye gelmiş şikayetçi olacağım ama inanmıyorum yapacağına çünkü hep böyleydi. Duş alıyorum aldığım suya kadar laf atıyor kapi 1 milim açık kalıyor soğuktan öldürdün beni diye bağırıyor. Engelli diyerek aşağılayıcı laflar kullanıyor 12 gün sonra şehir dışına çıkacağım geldiğinde de işe gideceğim için muhatap olmayacağım (bunları yapan babam denen o şahıs oluyor fakat bunu boşanmayan kadın yüzünden her şeyi ben çekiyorum) bu işleri o kadar zorlaştırdı ki bu hafta bir de izin almış full evde yetmiyor gibi hem anneme hem bize zulüm ediyor ben bu 12 gün boyunca odamdan çıkmayıp dışarıda çıkmayıp Ne yapayım neler yapabilirim daraldim hep? Neler önerebilirsiniz?

Sınava çalışıp yemek yiyip odamda hapis gibiyim

Güncellemeler
5 ay
Odami bazen açıyor diye gece yarısı gündüz hiç fark etmeksizin kapı çalma yok odamı kontrol ediyor (açıp direk dalıyor) pencereme bakıyor soba açıksa kapatıyor laf atmak için ha soba avıksa kapatıyor alıyor Bir de. Bir ara neredeyse dövecekti
o yüzden kapımı sürekli kitliyorum. Huzursuzum bu adam eve girdiği zaman
12 gün boyunca evde hapis gibi geçirince odalarına gidiyorum darlaniyorum ne yapacağım?
Cevapla