iyi akşamlar Bu yıl güldüm , sustum , kırıldım , vazgeçtim her iyiyim dediğimde aslında ne kadar yorgun oldugumu kendimi ihmal ederken başkalarını memnun etmenin boş oldugunu ve herşeye herkese rağmen ayakta kalabilmenin, nekadar kıymetli oldugunu ögrendim. Bu bana sabrı , şeçmeyi , gitmeyi , ve susmanın en güçlü cevap oldunu öğretti... Bir yıl bittiyo ama ben eskisinden daha güçlü daha farkında , ve artık daha seçiciyim. benim için öğretici bir yıl oldu teşekkür ediyorum ugurluyorum.
Benim için bu şekildeydi sizin için nasıldı. Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler 🌸💫
2025 sizin için nasıl bir yıldı size ne kattı sizden ne aldı?
Sıradan, bir o kadar da enteresan bir yıldı. Koca bir yıl gibi 4 mevsim yaşadım. Kırgınlıklar, üzüntüler olduğu gibi heyecanlar da vardı. Geride neleri kaybettiğimizi değil, gelecekte neler kazanabileceğimize odaklanabilmeyi öğrendik.
Yazdıkların çok olgun ve güçlü duruyor, 20 yaş için kocaman bir iç yolculuk bu 🌿☕️ Kendini ihmal etmenin boşluğunu fark etmen ve “artık daha seçiciyim” demen en büyük kazanımın olmuş ✨
2025 benim için de kabulleniş yılıydı diyebilirim 🙂 Bazı insanları ve beklentileri bırakmayı, her şeye yetişemeyeceğimi, zorlanırken bile kendime şefkat göstermem gerektiğini yeniden hatırlattı 💫
Senin bu farkındalıkla ilerleyen yılların çok daha huzurlu geçecek, buna gerçekten inanıyorum 💖
En İyi Cevaplar