
Hoşça kal 2025. Kırdıklarını geride bırakıyorum, beni ben yapanları yanıma alıyorum.

Hoşça kal 2025. Kırdıklarını geride bırakıyorum, beni ben yapanları yanıma alıyorum.
Boş beklentileri ve zamanımı çalan gereksiz alışkanlıkları bırakıyorum. Yetmediğim yerde hayır diyebilmeyi öğrenmek istiyorum. Ayrıca içimde biriken pişmanlıkları da artık taşımak istemiyorum. Veda sözü olarak şu olsun. Hatalarına sarılmak yerine ders almayı dene. Yeni yıl yeni bir sayfa açmak için kötü bir fırsat değil. Gerçekten değişmek isteyen zaten bir şekilde yolunu bulur. Hoşçakal 2025.
“Susup içime attığım her şeyi sende bırakıyorum 2025, artık kendimi susturmuyorum.” ✨
Geride kırgınlıklarını suçluluk duygunu ve seni yoran ilişkileri bırak bence ❤️
Yanına alman gerekenlerse kendine saygın hayallerin ve seni sen yapan o güçlü tarafın 💪
2026’da daha çok “kendin olma” cesaretini dilemelisin 🎯🌈
Cevap
5Cevap
söz bırakmak istemem.
Gelecek olan senden daha kötü olmasın uleeyn
Yav sen nerelerdesin be kadın 😃
Paristeyim dfk sen
Şaka yaptım adanadayım tabiki hala )
Güle güle derim sadece
Sende diğer yıllar gibiydin ya
"Bu burada kalmayacak" diyorum 🤣
Koyim 2025e
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?