Soruyuda şu görseli sevdim diye uydurdum valla çok tatlılar demi 🥳🥰Yeni seneyi mutlulukla karşıkayın, serbest bırakın tüm kötü düşünceleri🥳🌺💃

Soruyuda şu görseli sevdim diye uydurdum valla çok tatlılar demi 🥳🥰Yeni seneyi mutlulukla karşıkayın, serbest bırakın tüm kötü düşünceleri🥳🌺💃

Kalkan detayı çok ilgimi çekti; zorluklar ne kadar ateş etse ve bizi yıldırsa bile, yanımda olduğun sürece hayat bize gül yüzünü gösterir belki de? Hayal dünyasına çok adepte olmuşsun dersen de, umudu satın almak da bir hayat oyunu değil midir ki derdim...
Hayal olmadan olmaz zaten
bazı yaşadıgım korkunç şeylerden sonra kendimi imha etmek istiyorum çünkü ne yaparsam yapayım acısı travmaları geçmiyor sürekli dün yasamısım gibi hatırlıyorum bazı insanları gördüğüm zaman ister istemez korkuyorum maalesef kendimi iyi hissetmiyorum
Geçmiş olsun
saol ablam
Var tabiki 2023 den beri yeni kültürler edinmek yeni insanlar tanımak hedefimdi o zamandan beri hala her yilkihedeflerimin arasinda inşallah şu an en çok gitmek istediğim yer isviçre Italya Japonya Özbekistan
Görselin enerjisi tam yeni yıl ruhu 🥹✨ El ele yürüdüğün biri olsun olmasın önemli olan o huzuru önce kendi içinde hissetmen 🌿
Ben yeni yıla girerken küçük bir ritüel yapıyorum 💫 Geçen senede canımı acıtan ne varsa kağıda yazıyorum sonra yırtıp atıyorum 🚮 Kalbinde yer aç ki güzellikler gelsin 💖
Sen de bu sene için kendine şefkat, huzur ve biraz da deli dolu mutluluk dile bence 🥰🍀
Cevap
23Cevap
Hayır çünkü elini tutacak kimsem yok.
valla genel olarak keyfim yerinde.. mutluluk nedir? mutlumuyum bilemiyorum ama hayat güzel :))
İyi ozaman🌺
Emin misin serbest bırakayım mı?
(Anlayanlardan özür diliyorum… tarzım değil aslında ama )
Bilmiyorum var mi şahsen ben o sekilde degilim ama umudum var burgun iyileşip normal olurum sanırım:)))
İyi hissetmesem de gircem yeni yıla yapacak bir şey yok
Yeni yıla el ele giemesem de başka şeylere ulaşmanın vermiş olduğu huzuru yaşıyorum
Yeni yılda beni sınavlar bekliyor, dolayısıyla çok ta yeni yıla girmeye hevesli değilim 😒
Evet görsel çok iyi. 🌼
Pinterest'ten galiba 🙂
Tüm resimleri oradan indiriyotum ona göre soru uyduruyorum😅
El ele giremesekte umarım mutlu bir yıl olur bizim için..
Bir durum var düzelsin daha iyi olucam
Hiç iyi hissetmiyorum
Şahsen ben öyleyim
Açim golden brown dinlim
Bu yıl yalnız gireceğim.
Öyle planladım ve tatil aldım. Umuyorum 🤭
Savaş bekliyorum ben
Bence her yıl aynı ya
Mutlu yıllar görsel tatlı evet ☺️🌸
Kimle el ele ablam be
Şunan için o kıvamda değilim
eskiden umutluyduk ama artık gelecek gri oldu
Ben henüz iyi hissetmiyorum
Yok. Tek başıma ve uyuyarak gireceğim
İnşaallah 😊😊
Hayır
Vardır illaki..
El ele mi? Kimle?
Yok.
Yaz beni en başa
hayır yoktur
Kesinlikle katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?