• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Eşi ve ailesi arasında kalan erkek ne yapmalı, kime öncelik vermeli?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
FenomenMaster Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1219
Yapay Zekaya Sor
Eşi ve ailesi arasında kalan erkek ne yapmalı, kime öncelik vermeli?
Güncellemeler
5 ay
Ss teşekkürler 🙏🌸
Eşi ve ailesi arasında kalan erkek ne yapmalı, kime öncelik vermeli?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • GeceFısıItısı
    GeceFısıItısı Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 427 cevap paylaştı.

    İslam dinine göre:

    Erkek: eğer anne baba hasta veya maddi yardıma muhtaçsa önce anne babasına, sonra eşine sonra evlatlarına. Anne baba hasta değil ve durumları iyiyse önce eşe, sonra evlatlarına, sonra anneye.

    Başka erkek kardeş varsa, erkek evlat sayısı kadar ortak sorumluluğa sahiptir.

    Kadın: önce evlatlarına, sonra eşe, sonra anne babaya.

    Kadının anne babası hastaysa veya maddi yardıma muhtaçsa öncelik kadının erkek kardeşlerinin/kardeşinindir. Erkek kardeş yoksa, bütün kız çocukları eşit sorumluluktadır.

    Ben bu adaletin SAHİBİNE tapmayım da ne yapayım? Mükemmel bir bölüşüm.

    2
    1 Yorumla
    • Aaassssss
      Aaassssss
      5 ay

      Çok iyi yazdınız ama bizimde bir erkek kardeşimiz var … ama annenle ilgilenen biz kizlariyiz 🙁 seve seve bakarım anneme ama erkek kardeşim maalesef aradaki ortamı koruyamadı.. tam Hanimköylü oldu maaelsefYy eşine kızsın dövsün demiyoruz ama yazikki parmağında oynuyor işte… gegen sene babamızı kaybettik annem kaldı :( gelin hanım korudan annem onlara kalacak diye 3. çocuğuna yaptı hemen

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı.

    Tabiki eşine verecek o senin ailenden daha önemli ailesinin dibinden ayrılmayan evlenmesin

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 her şey erkekte bitiyor işte , o sınırını koruyanazsa bu tarz sorunlar çok çıkıyor

      Yorumla
    • KaRTaL_27
      KaRTaL_27
      5 ay

      Akıl var mantık var sen kendin bir aile oluyorsun çocuklarının anası veya babası oluyor koynunda yatıyor aynı evde anandan babandan kardeşinden daha çok zaman geçiriyorsun ana baba bir yere kadar bak o aileye anası babası kendi anasına babasına ne kadar önem veriyoki benim nenem huzur evinde öldü çok iyi evlatlar ya ben onu bunu bilemem evime kimse karışamaz eşime kimse öte git diyemez ben erkek halimle böyle yaptım aklı kısa kendi ailesine beni ezdirmeyen kalktı benim kimseye eyvalahım yok seninkiler kim valla bana az yetim olsun kimsesiz olsun fakir olsun ben ona ana baba olurum aile olurum ah ah ben neler düşün yorum da kıymetimi bilen yok tek istediğim karışmasın siyaset yapmasın ben gerekeni yaparım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🌺

      Yorumla
    • KaRTaL_27
      KaRTaL_27
      5 ay

      Diline saglık güzel kardeşim senin gibi anlayışlı insanlar da var işte bazen görüyorum biri yazmış koca veya kadın bulunur muş ta ana baba bulunmazmış yeri gitte bul çocuguna babayı nekadar basit düşünen insanlar var işte böyle öncelik evini düşünmeyenler hep ayrılıyor ana baba evine dönünce o evde bir sıgıntı gibi olunca anlıyor iş işten geçiyor ben kadını allahın emaneti olarak görüyorsam yanlışıyla doğrusuyla idare ediyorsam oda biraz saygılı olsun öncelik versin bazen bir komşu yemek gönderiyor bir tabak yemeği tuz ekmek deyip hatır sayıyorsun bu evde yıllarca aynı tabakta yemek yiyorsun hiçmi hatırı olmaz aman anlat anlat boş işte

      Yorumla
  • La__llorona
    La__llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay

    Eşi ve annesi arasında kalıyorsa zaten annesinde kalsın gelmesin :D Tamam annelerimiz bizi doğurdu büyüttü, okuttu , çabaladı okeyiz. ama günün sonunda annenle aynı yatağa girmiyorsun , annenle birşeyler paylaşmıyorsun. annelere saygı sonsuz onada bir laf yok. ama evli olduğun kişiyle tüm hayatını paylaşıyorsun. erkek zaten baştan anasının dizinden ayrılamıyor, onun yönetiminde ve hareketindeyse arkana bile bakmadan kaçmak gerekiyor...

    6
    27 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 her şey erkekte bitiyor

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      Yanılıyorsunuz kızlar, bu konularda her şey kadında biter. Çünkü sorunları erkek değil, kadın çıkartıyor.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      Genellememi düzelteyim: Çoğu şey kadında bitiyor, erkekte pek değil. Sorunların çoğunu erkekler değil, kadınlar çıkartıyor.

      Yorumla
    • Hakakarit
      Hakakarit
      5 ay

      Kadın annen mi yoksa ben mi diye sorcak kıvama geldiyse. O kadına her şey yapılır bence. Yani bu kadar iddalı yazmanız doğru değil. Böyle bir ultimatomu herkes yutmaz haberin olsun.

      Yorumla
    • La__llorona
      La__llorona
      5 ay

      Öncelikle teşekkür ederim.🌺😊@r_engarenkyollar

      Beyler sakin ikinizde cevap vericem.
      Hayır hayır tamamen her şey erkekte bitiyor. yani annesini devreye sokan ya da sokmayan her zaman erkek çocuğu. Annesinin o şekilde davranmasına o izin veriyor ya da ses çıkarmıyor. Her ikiside doğru değil bence. bunun kadın versiyonu var mıdır vardır. Bence kadın annesi, adamın annesi ilişkiye karışmamalı, müdahale etmemeli. Yani hayatımızda sınırlar ve özelimiz olmalı. Ailemiz elbet değerli ama bu ilişkiye müdahale edeceği anlamı gelmez. Bak ben saygısızlık edilsin demiyorum. Ama herkes nerede nasıl duracağını bilmeli...
      Demişsin ki sorunları erkek değil kadın çıkartıyor. Ya her erkek nasıl aynı değilse her kadında aynı değildir. Bazı erkekler var ki yeter ki onlar için sorun olsun en ufak şeyden kavga çıkarıyorlar. Belki yaptığın yemek, belki giydiğin , belki kariyerde başarın vs vs. Yani bahane eden ve hasta olan için bahane çok. Dövmek ya da küfür vs etmek için. Ve böyle durumda dolduran annelerde oluyor maalesef. Karısını kötüleyen bile isteye bozan ayıran. Çocukları zaten jöle beyinli. Annesi olduğu için onlara uymaya meyilli. kadın cinayetleri vs neden oluyor bunlarda bir sebep...
      Tam tersi olarak baktığımızda yani kadın sorun çıkartana ve o ilişkiye annesini karıştırıyorsa o da doğru değil. O da çok yanlış... O halde şöyle diyelim iş tamamen doğru eş seçmekte ve sınırları korumakta...
      @xgökkuşağıx

      Yorumla
    • La__llorona
      La__llorona
      5 ay

      Ya ben mi annen mi ne ya. çocuk musunuz öyle diyesin... Annelerde özel, eşte özel. bunu soran biri yeterince olgun olduğunu düşünmüyorum... o kadına her şey yapılır diyorsan o da yanlış işte. Ne olursa olsun duygusal ya da fiziksel şiddet olmamalı. Bu adamlık değil...
      Yutmuyabilirsin. O senin yorumun bu benim yorumum. Bana katılmak zorunda değilsin. Herkesin yorumu kendine...@Hakakarit

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Beyler annen mi ben mi gibi bir soru olmaz zaten herkesin yeri ve değeri farklı olur , lakin bizim ülkemizde belli bir yaşa gelmesine rağmen hala annesimin etekleri altından çıkamayan bir duruşu olmayan erkekler var , ya da çocuğunun büyüdüğünü, yuva sahibi olduğunu kabullenmek istemeyen anneler var , işte burada denge çok önemli erkek ailesinin sınırlarını bilmeli korumalı, anne de çok acil bir durum olmadığı sürece oğlunun evliliğine, gelinine müdahale etmemeli, erkek sınırını korursa ve bu dengeyi kurarsa ortada çatışma olmaz zaten , herkes yerini ve konumunu bilir o yüzden işte her şey erkekte bitiyor , bir evde erkeğin duruşu çok önemli , aksi takdirde gelinin yani eşinin bir değil on kocasi olur sözüne gelmiş oluruz herkes evine müdahale eder ve o evde huzursuzluklar, kavgalar başlar ben bunu bizzat yaşayarak tecrübe etmiş bir insanım ve bu yüzden yuvası yıkılmış bir kadınım 🥺😌 çünkü eşim o sınırını hiç koruyamadi ben eşimle değil annesi ile evlenmiş gibi hissettim kendimi ve sonuç ortada

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      Günümüzde asıl müdahaleleri yapanlardan biri de kız anneleri. Onlara da laf ediyor musunuz?

      Yorumla
    • Hakakarit
      Hakakarit
      5 ay

      Yok her şey yapılır derken uzun uzun yazmak istemedim. Yolları ayırırız demek istedim. Ben etrafımda görüyorum bazılarının eşleri bayram ziyaretinde kaynanasına gitmiyor bile. Böyle evlilikten ne hayır gelir? Elbette hepimiz bir bireyiz vs ama atıyorum 30 yaşındaki birisi 60 yaşındaki eşinin annesini de alttan alabilmeli. Neticede sevgili değilsiniz ayrıca çocuğunuz birgün olursa sizde birgün kaynana olabilirsiniz.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      @Hakakarit Çok güzel bir yorum.

      Yorumla
    • Hakakarit
      Hakakarit
      5 ay

      @xgökkuşağıx
      En iyisi hiç evlenmemek kanka. Evlenmeden zaten birçok şey olabiliyor. Ben kendimi mesela bayramda karımın annemin evine gitmediğini falan düşünüyorum, o tanıdığın yerine koyuyorum kendimi falan. Hiç uğraşılmaz cidden. Dertsiz başına dert alma

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      @Hakakarit Ben nişan bozdum, evlilikten döndüm, neden acaba...😅

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @xgökkuşağıx baştan aşağı erkekler hatalı. Erkekler benim kararlarım benim hayatım diyip annesinin etekleri altından çıksa sorun kalmaz.

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @Hakakarit neden erkek ailen mi ben mi diye sormuyor kadına biliyor musun? Kadın sınırını koymayı benim hayatım demeyi biliyor siz erkekler kızın ailesi gelince burun büküyorsunuz kendi aileniz olunca dağı kaldırmaya kalkıyorsunuz. Herkesin ailesi kendine.

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @r_engarenkyollar kadınlar yine haklı noktaya değiniyor.

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      @İsimssizüyee Kusura bakma yanlış düşünüyorsun, asıl hatalı davrananlar kadınlar...

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      @isimssizuyee kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🥰 istisnalar tabiki kaideyi bozmaz hiç bir zaman genelleme yapmak doğru olmaz ama bizim Türkiye de evlilik demek , erkeğin ailesine hizmetçi araması demek , ben kocalık yapamam anne baba siz yapın demek , erkekler de de haklı yönler olmuyor değil, damat ta çoğu evlerde hamal şoför gibi kullanılır onu ordan buraya bırak vss gibi gibi , kısaca bizim ülkede sadece eşinle değil ailesi ile de evleniyorsunuz , birde sınır koyamazsaniz kadın ya da erkek olsun , o evde huzuru yakalamak imkansiz oluyor , evliliklerin bitme sebebi en çok ta 3. Şahıslardir anne baba görümce elti kardeş vss gibi birde koca pasif bir erkekse hem kendini yorar hem eşini bunu dile getirdiğin anda işte sen en kötüsü olursun

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @r_engarenkyollar çok doğru yorum gerçekten kadınlar objektif oluyor ama erkeklerde bu yok. Çoğusu narsist ve bencildir benmerkezcidir.

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @xgökkuşağıx hata sizde yetişip kendi ayaklarınızın üstünde durup anne benim hayatım demeyi öğrenin… kaç yaşınıza gelmişsiniz hala annem annem diye geziyorsunuz

      Yorumla
    • xgökkuşağıx
      xgökkuşağıx
      5 ay

      @İsimssizüyee Ha ha

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      @İsimssizüyee canımin içi gerçekten öyle oluyor, ben varsayım üzerinden ya da filmlerden görerek yaxmadim o yorumu , bizzat yaşadığım için dile getirdim , ben neler yaşadım neler gördüm anlatsam aklın şaşar yuvam yıkılmasın çocuklarım var diye 10 yıl sustum sabrettim , içime içime ata ata ruhum öldü , kendi evimde misafir gibi oldum, bu sorunları eşime aktardigim da ya beni sustururdu ya da idare et dendi hep çünkü ailesinin karşısında hep pasifti , ben arkamda kocamın varlığını bile hissedemedim , bu nasıl bir acı kimse yaşamadan bilemez 😢😌 kendini yapayalnız hissettiriyor evde bir hükmün olmuyor , benim ailem okadar anlayışlı gün görmüş insanlarda ki , hep kızım idare et o değişir zamanla , o büyüğündur sabırlı ol bak çocukların var dediler ben de hep sabrettim mücadele ettim baktım düzelmiyor en sonunda artık canıma tak diyince boşanma kararı aldım , ben isyermiydim böyle olsun , bak şimdi iki çocukla tek başıma hayat mücadelesi veriyorum kolay mı bu devirde , kocam arkamizda dursaydi böyle mi olurduk , ben evlendiğim de kocam atlet don bir adamdı ve ben onu öyle kabul ettim , evlendiğim de buzfolabimiz bile yoktu esyalarimizin hepsi ikinci eldi , ve yinede çok mutluydum , birlikte çalıştık çabaladık el ele verdik herseyimizi sonra herseyimizi aldık , takıları bozdurup en iyi arabayı aldık , hani hep diyorlar ya kadınlar erkekte paraya bakıyor , paralı erkek arıyor diye , her kadın öyle olmuyor işte , ben hiç öyle bir kadın değildim , ben ona yoklugun içinde yuva kurdum es oldum , ama ne yaparsan yap hiç kimseye yaranımiyorsunuz giden emeğin ve zamanin oluyor ben çok gençtim cahildim o yıllar siz benim gibi olmayın, sınırınızi baştan koyun baştan koymazsaniz bir daha asla konulmuyor o sizin görevinizmis gibi üstünüzde kalıyor , herkes evini işini bilsin , sadece eşinin ailesine değil kendi ailenizle de o mesafeyi koyun ne kadar iç içe olursanız o kadar sorunlar çok oluyor bunu unutmayın

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Erkekler adam olup anne benim kararım benim hayatım demeyi bilmiyor annem beni sevmez benden soğur korkusu var ama düşünmüyor ki annem beni sevseydi benim sevdiğim kişiyle arama çomak sokmazdı saygı duyardı istedikleri şey kendisi doğurdu diye en üstün kendisi olsun kendi sözü geçsin. Benim oğlum olsa eşiyle arasına girip ona hayatı zindan edip mutsuz olsun istemem mesela

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      @İsimssizüyee kesinlikle öyle çok haklısın 👍🥰

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      @LonelyThinker teşekkürler 🥰😂

      Yorumla
    • Hakakarit
      Hakakarit
      5 ay

      Tamam ikinizde haklısınız

      Yorumla
    • La__llorona
      La__llorona
      5 ay

      Eig için teşekkür ederim😊💚

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Rica ederim ne demek 🙋🥰 asıl ben teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık 🙏🌺

      Yorumla
  • principessaa
    principessaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    5 ay

    Eş ve anne arasında kalınmaz
    İkisi de onun hayatında önemli kişi
    Ben doğru bulmuyorum birine öncelik verilmesini biri onun büyüten emek veren kadın
    Diğeri de aşık olduğu kişi
    Köprü vazifesi kurabilmeli
    İki tarafı da incitmeden orta yolu bulmalı
    Bilinçli akıllı bir erkek olduğu sürece
    Eşi ve annesinin arasında hiçbir zaman kalmaz

    3
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👍👏👏

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Evlilikte öncelik eşte olmalı ama bu “aileni bırak” demek değil 🧡

    Eşin önce seninle aynı takımda durmalı. Sınır koymalı
    “Annem babamı seviyorum ama hayat arkadaşım sensin. Kararlarımıza saygı duymalarına ihtiyacımız var” diyebilmeli 💬

    Ailesiyle konuşup seni korumalı. Sana da “ya onlar ya sen” noktasına getirmeden orta yolu bulmaya çalışmalı. İkinizin kurduğu düzeni merkeze alıp aileleri etrafına yerleştirmek en sağlıklı olanı 💑✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

54

Cevap

76

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Bir insan eşi ya da ailesi arasında kalmamalı eğer kalıyorsa orada toksik bir ortam var demektir. ve her zaman sorunları körükleyen bir taraf oluyor maalesef

    6
    0 Yorumla
  • Umutediyor
    Umutediyor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110 , eic 100%
    5 ay

    Eşi ve ailesi arasında nasıl kalabiliyor. Aynı anda ikisiyle birden mi evlenmiş. Ben eşimi seçerim. Eşim zaten benim ailem. Diğerleri ailem değil. Onlar kendi ailenisi kurmuş ve kendi dilediklerini yapmışlar zaten. Benim ailem ise, benim seçtiğim. Seçtiğim insanın sözü geçerlidir. Net.

    4
    0 Yorumla
  • 38_11Enerjisi
    38_11Enerjisi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    Allah'tan korkmalı, adil olmalı onları karşı karşıya getirmemeli, birinin hatırı için diğerini kırmamalı. Allah'ın rızasını her adımda gözeten insana Allah elbet en dar yerden çıkış yolu gösterir

    Bununla birlikte insanın izzetli bir duruşu olmalı ki kimse gereksiz şeyler talep edecek cesareti kendinde bulamasın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Eşini seçsin ya da annesini seçsin diyenler beni çok korkuttu zira bir grup toksik eş olurken diğerleri de manipülatif anne olacak ilerde. Eş-anne ayrımında kalınmaz ki, kalınmaması gerekir. Teknik olarak bile birbirinden farklı insanlar. Evlenince aileniz artık başka biri olmuyor, bir kişi daha ekleniyor sadece aile üyeleri listesine.

    3
    2 Yorumla
    • YağızMert
      YağızMert
      5 ay

      Yorumlar içerisinde en aklı başında yapılmış yorumlardan biri. Bir erkek olarak kesinlikle altına imzamı atarım. Sayıları çok az da olsa bu şekilde düşünen kadınların olduğunu bilmek bile güzel.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      @YağızMert teşekkür ederim.

      Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı.

    Ailem evlilik hayatıma karışamaz
    Eşimde aile hayatıma karışamaz
    Bu dengeyi sağlayamayan adam ömür boyu sürünür

    3
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle 👍 ama bu dengeyi kuramayan çok erkek var sıkıntılar da bu yüzden çıkıyor zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Erkek dediğin ne anasına nede eşine öncelik vermemeli 👍 Adam gibi erkek anasını sevip sayar saygı duyar eşini ise sever, ilgi gösterip gönlünü hoş eder. İkisi arasında denge kurar, birinden biri kötü niyetle hareket ederse ona karşı tepki verir. Erkek dediğin terazi gibi tartmaz hata yapana hatasını gösterip hata yapmaması için uyarır. Adam olan yeri gelince haklının hakkını savunur, Erkek demek doğruları uğruna yaşar. Anası veya karısı için eğilip bükülmez yerine göre anasınada karısınada had bildirir. Bir erkek zaten anası ile karısı arasında kalıyorsa kadın milleti o erkeği pinpon topuna çevirir. Atalarımız boş yere demiyor (Allahümme min şerrin Nisa) (Allahümme min belain Nisa) meali Allahım kadin şerrinde ve kadın belasından beni koru.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    5 ay

    Anne baba rahatsızsa zor durumdaysa tabiki önce anne baba… bende babamı kaybettim 😞 bir annem kaldı ve annemi her sayiye görmek istiyorum bir saat fazla olsun diyorum yarın ne olacağı belli olmaz… ama eğer durumalri çok iyi ve saglikliysa tabiki önceligi olmak isterim..

    1
    0 Yorumla
  • YAMANANKARA
    YAMANANKARA Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 610 cevap paylaştı.

    İkisi arşında dengeyi sağlayıp tampon görevimi yetine getiremeyen erkek ilişki yaşamasın
    İnsan bunu yapamayacak kadar beceriksiz olamaz sanırım

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor

      Yorumla
    • YAMANANKARA
      YAMANANKARA
      5 ay

      Her iki taraf içinde geçerli bu durum
      Birbirlerini birbirlerinin aileleri önüne atmamalılar
      Baskılara karşı koruyucu olup tampon görevini yerine getirmeliler
      Yoksa aksi halde çok yıpranırlar

      Yorumla
  • 00Zorbey00
    00Zorbey00 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 778 cevap paylaştı.

    Eşine öncelikle vermeli, vermiyorsa neden eş edinmiş bu sorgulanmalı

    3
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor işte

      Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    5 ay

    Bu işin önceliği yok. erkek ya da kadın aile tarafını eşiyle dengeleyecek. Nokta.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle 👍 denge çok önemli

      Yorumla
  • bera_ramazan
    bera_ramazan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay

    Bir erkeğin ailesine yakınlığı eşinin ailesi olan yakınlığı kadar olmalı

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle 👍 denge çok önemli

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Artık hayat onun, kurduğu aile onun, ötekisi önceliği olmamalı.

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Bunu her erkek becemiyor işte , ben bunun canlı örneğini yaşayarak tecrübe ettim

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      5 ay

      Erkeğin becerebilmesi için annesinin destek vermesi lazım ama bazı anneler kendi egolarını çocuğunun mutluluğundan daha fazla önemsiyor.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Maalesef öyle 😌 bizim turkiyede erkekler belli bir yaşa gelmesine rağmen annesinin eteği altından çıkamıyor , annede çocuğunun büyüdüğünü artık bir yuvası olduğunu ve sınırını bilmiyor maalesef ki çatışmalar bu sebepten çıkıyor, anne çocuğu evlendikten sonra elini ayağını çekmesi lazım , sadece acil durumlarda müdahale etmeli , geliniyle bir yarış haline girerse sonu benim evliliğim gibi olur işte 🥺😌

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      5 ay

      Çok doğru, gelinle yarışıyorlar.
      m.youtube.com/watch

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Aynen öyle oluyor

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      5 ay

      Onlar kaybeder

      Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Eşi cidden değecek kadar kaliteli birisi ise eşini seçmeli. Çünkü asıl ailesi eşi olacak.

    2
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Çoğu erkek bunu beceremez maalesef, ve eşini ailesine ezdirir , sessiz kalır

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      5 ay

      Öyle. Yapana helal olsun, yapamayana da püüüüü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor

      Yorumla
    • DİYKAT
      DİYKAT
      5 ay

      Kesinlikle öyle

      Yorumla
  • Monakiii
    Monakiii Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı.

    Akıllı erkek bir kere seçim yapmaz aradada kalmaz. Çünkü yerine göre önceliği bilir. Ne annesi için eşini ne eş için annesini kırmamalı. Evliliğin sorumluluğu var eş ve çocuklar bana göre önceliktir. Anneyede gereken sevgi ve saygı veriliyorsa bence tammdır.

    1
    0 Yorumla
  • LonelyThinker
    LonelyThinker Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay

    Yalnızlığın en kötü hâli. Bir insanı sevdikleri arasında bırakmaktan daha zalimce bir hareket olamaz. Bir yanda can diğer yanda canan. Ne serden geçebilir insan ne de yardan.
    Burada asıl problem sevdiklerinin seni böyle bir imtihana tâbi tutması.
    Ancak zarurî bir mevcudiyette olması gereken eşinin safında olup, büyükleri de kırmadan orta yolu bulmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.

    Dengeyi korumayı bilmek lazım, erkeği de iki önemli secenek arasında bırakmamak lazım. Böyle durumda kendi annesi babasına, aileme karışmayın sınırınızı bilin diyebilmeli, eşine de gerekli uyarıyı yapabilmeli. Eşinin de bunu anlayışla karşılaması gerekiyor ki denge korunsun

    0
    0 Yorumla
  • ofyaayeter
    ofyaayeter Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 42%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Beyin göçü öneriyorum hocam. Anlaşabildiği bir başka hanım bulup kaçmalı ortadan kaybolmalı.🤣😂 Şaka şaka köşede gizli bir birikmişi olmalı başka bir eve geçip eşden de aileden de uzaklaşmalı. Eğer varsa onlarda kıymetin hasiyetin gelir alır geri yerine getirirler barışır bir daha can sıkmazlar yoksa kıymetin aile aramaz sormaz eşde boşanma için mahkeme celbi gönderir. Deneyip görmek lazım iki türlü de kazanacaksın onlarda değerin neymiş anlayacaksın iki şekilde de

    0
    0 Yorumla
  • zaykocum
    zaykocum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    Aileye önem verecek o kadar. Büyüklere saygı gösterin ister kötü veya iyi olsun. Ben şahsen dün bulduğum kocayı aileme değişmem yani. Aile ilk sırada benim için ☝🏻

    1
    0 Yorumla
  • Mehlikâ_Sultan
    Mehlikâ_Sultan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    Konuya göre değişir, adil olunmalı ama anne babaya sırt dönülmez, haksız olsalar da dönülmez, idare edilmeli. Eşini de koruyup gözetmeli.

    2
    0 Yorumla
  • AvrupadanTurk
    AvrupadanTurk Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay

    İkisine de tekmeyi basıp hayatına devam etmeli. Bir adamı böyle bir ikilemde bırakıyorlarsa hayırlı insanlar değiller demek ki

    2
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Köprüden atlamalı dünyanın en zor işi anne ile eş arasında kalmak pinpon topu gibisin bir orayı idare etmeye çalışıyorsun

    2
    0 Yorumla
  • leonidas_3
    leonidas_3 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Eşine tabiki, artık ailesi 2. Planda olmalı her iki tarafında

    3
    0 Yorumla
  • Neşelivefütursuz
    Neşelivefütursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.

    Teraziyi başından dengeli kullansa bir taraf seçmek zorunda kalmaz bence

    2
    0 Yorumla
  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.

    ikisi arasında objektif bir köprü olamıyorsa eğer ayağına sıksın😂

    1
    0 Yorumla
  • Abuzittiniye
    Abuzittiniye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    Önceliği kendi kurduğu ailesine vermeyenler kadın olsun erkek olsun bi zahmet evlenmesinler

    1
    0 Yorumla
  • anıllarca
    anıllarca Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 54%
    5 ay

    Konuya bağlı ben objektif düşünürüm dicem ama pek oyle olmuyor evlenince

    1
    0 Yorumla
  • sevgi6868
    sevgi6868 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    5 ay

    Eşine ailesi bitti gitti şu an yeni ailesi yani eşi olmalı

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Arada bırakan tarafın tutumunu değiştirmesi gerekiyor.. Eş demek yeni bir aile demek ve buna göre sınırlar çizilmelidir..

    1
    0 Yorumla
  • alteregohub
    alteregohub Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Önceliğini kendine tanımalı daha sonra hem eşiyle hem ailesiyle bu konuyu konuşup sınırını netleştirilmeli hatta ki bu en başından yapılan bir şey olmalı. önceden sınır çizilmemiş şey sonra başınıza patlak verebiliyor. İkisinin de değeri farklı.

    0
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Bence kimseye öncelik vermemeli, bir erkek sevgi, saygı, güven özünü besleyen sağlıklı bir bireyse eşi ailesi çocuklarını sevgiyi besler, onlarda o erkeğe besler. "Toplum aile sevgisi" deriz. ✨

    1
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Dengede kalmalı. Eşi artık hayat arkadaşı, ama ailesi de kökü. Ne tamamen birini bırakmalı ne de diğerini ihmal etmeli. Saygı, denge ve açık iletişim şart.

    1
    0 Yorumla
  • laydaxd
    laydaxd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    5 ay

    Eşinin yanında olmalı eve gidince eşiyle beraber olacak Kaynanalar genel olarak sorun çıkartmaya meyilli maalesef

    4
    0 Yorumla
  • Tatmınator89
    Tatmınator89 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 84%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.

    Burada dengeyi iyi ayarlamak lazım ve haklı olandan yana olunmalı ilk önce kendi aralarında halletmek için mühlet verilir o mühlet zarfı dolana kadar hallolmadıysa ona göre gereken yapılmalıdır

    0
    0 Yorumla
  • Xx_xX__
    Xx_xX__ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    5 ay

    Eşi ve ailesi arasında bırakılan bir erkek yoktur. Eşinin ailesiyle ilgili sorunlarını onlarla çözmek yerine pasif şekilde yalnızca eşine söylenen bir kadın ya da kendi ailesinin sınırlarını koruyamayan ve ailesini evliliğine karıştıran erkek vardır.

    Evliliğine ailesini karıştırmayan bir erkek olmak ve senin annen bana şunu dedi bana şunu yaptılar gibi sürekli erkeğe söylenecek bir kadını eş olarak seçmemek sorunu çözer.

    0
    0 Yorumla
  • Cokkalmam
    Cokkalmam Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı.

    Pembişler eşini secmeli demişte yarın anne olunca oglunuz eşini secince neler hissedecek merak ettim.

    Erkek ikisi arasında tampon bölgedir.

    0
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    İkisininde yeri apayrı. Eşe duyulan sevgi ve aileye duyulan sevgi. Asla ikisini birbirine karıştırmamalı erkek. İkiside farklı şeyler çünkü. Kısacası bu işin önceliği olmamalı.. 👍

    0
    0 Yorumla
  • aşkatövbelibiri
    aşkatövbelibiri Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    5 ay

    Zor bir durum , eşini seven kadın olsun erkek olsun eşini arada bırakmamalı bence... Sonuçta seçim yapılacak gibi değil.. birbirimize hayatı kolaylaştırmak gerekiyor hayat zaten yeteri kadar zor.

    0
    0 Yorumla
  • Yamaç3531
    Yamaç3531 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    O duruma sokmam kendimi bu devirde eş bulursam sahip çıkarım orta yolu bulurum ve öyle tercih sunarlarsa ki yapamazlar ben mi eş mi diye bende ben mi bensizlik mi der geçerim

    0
    1 Yorumla
    • Yamaç3531
      Yamaç3531
      5 ay

      Ki evli değilim evli olsam da eş o konuda çok şanslı olacaktır kaynanası yok tekim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Ailesi zaten karısı… bunu anlayamıyorsa ergen gibi doğduğu eve gitsin

    1
    0 Yorumla
  • EntryPrime
    EntryPrime Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    5 ay

    Eşi yokken ailesi vardı şimdi eşi var ailesi o oldu o yüzden önceliği eşi olmalı fakat ailesini de görmezden gelmemeli

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Başkasının kızını alıp kendine eş yapıyorsa aile olmayı bilmeli eşine sahip çıkmalı

    2
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 ama bu dengeyi kuramayan çok erkek var , sıkıntılar da bu yüzden çıkıyor işte , erkek aile sınırını koruyamiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Sorun zaten kadınların tartışması degil erkeklerin denge kuramaması

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Kesinlikle öyle maalesef 😌

      Yorumla
  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    Arayı bulmalı bence bir taraf olmamalı ve laf taşımamalı

    2
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı.

    Ne eşini seçsin diyebilirim ne de ailesini.. Eşte anne baba da sınırını bilmeli, insanı seçim yapmaya zorlamamalı.

    0
    0 Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Erkeğin evlenince ailesi eşi olur eşini seçmek zorunda seçmiyorsa olgunlaşamamıştır ondan koca olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Olmadıolduramadık
    Olmadıolduramadık Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bi taraf şu an var olmamı sağlayan kişiler diğer taraf bundan sonra beraber var olmak istediğim kişi. Sorunları çözmeye çalışırdım.

    0
    0 Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.

    Kaç yıllık anne babasını hemen kenara atmasını düşünüyorsanız hata olur zamnla eşine daha çok önceliyecektir zamanla olur

    0
    0 Yorumla
  • Evelynyilmaz
    Evelynyilmaz Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.

    Eşi ve ailesi arasında kalmamalı ki eşi ile oluşturduğu kurum yeni ailesi oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gökyüzü242
    Gökyüzü242 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    5 ay

    İki taraf arasında kalıyorsa zaten o ilişkiden hayır gelmez.

    1
    0 Yorumla
  • Akmankan
    Akmankan Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 101%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Öncelik eş sonra aile

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor işte

      Yorumla
    • Akmankan
      Akmankan
      5 ay

      Evet bu konuda haklısın erkeğin yapacağı tercih

      Yorumla
  • ervikingunlugu
    ervikingunlugu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    5 ay

    Bir erkek çocuklarına anneniniz ölürse ben başka bir kadınla evlenecem siz başinizin çaresine bakın diyorsa sizce erkek olarak nedemek istiyor?

    1
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Her iki tarafda eşit davranmalı

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      O dengeyi kurarsa zaten sıkıntılar ortadan kalkıyor

      Yorumla
  • gamlıbaykusssr
    gamlıbaykusssr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    5 ay

    Hayriye teyzeye önem vermeli mahalledeki. ya tuhaf tuhaf SORULAR soruyorsunuz.. Tabii ki kendi ailesine önem verecek ya Çekirdek ailesine..

    1
    0 Yorumla
  • vailuna
    vailuna Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay

    Yol vermek gerek anatapar sünepelere

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor işte

      Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.

    Erkekler ıcın zor. Aıle bıraz karısmasın mümkünse.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      her şey erkekte bitiyor işte

      Yorumla
  • Meyvemsuu
    Meyvemsuu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    İnsan önce kendi kuracağı aileye düşkün olmalı. Bunun seçeneği olamaz bence.

    1
    0 Yorumla
  • Erronblack41
    Erronblack41 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 52%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.

    İkisine de yol vermeli kimse uğraşmamak gerek 😄😄

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Haha 😂 kafa rahat olucak agaa

      Yorumla
    • Erronblack41
      Erronblack41
      5 ay

      Kendi aralarında halletsinler 😄😄😄

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Yesinler birbirini , iyi olan kazansın filan 😂😂

      Yorumla
    • Erronblack41
      Erronblack41
      5 ay

      Yarışmacılara başarılar diliyorum 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 ay

      Haha 😂

      Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Öncelik eşi olmalı. Belli bir süreden SONRA aile de geçici oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Nurhayatca
    Nurhayatca Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    5 ay

    Neden arada kalıyor ki? Herkesin durması gereken bir yer vardır. Eş ayrı aile ayrı

    2
    0 Yorumla
  • 0Cessi0
    0Cessi0 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Arasında kalmamalı anlaşsın herkes çünkü arada kalacak kişi için çok zor bi durum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    5 ay

    İster erkek olsun ister kadın, eşi ve ailesi arasında kalan kişiden hayır gelmez. Bir insanın her zaman ilk önceliği yeni kurduğu yuvası olmalı.. Hukuken de böyle

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (70)
Devamını Gör(115)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşi ve ailesi arasında kalan erkek ne yapmalı, kime öncelik vermeli?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ailesini ön planda tutan adamla bir ömür geçer mi? 30 cevap verildi
Ailesine bağlı erkekten olur mu? 18 cevap verildi
Annesiyle eşi arasında kalan erkek nasıl davranmalı? 14 cevap verildi
Bir erkek ne zaman ailesi ve eşi arasında kalır? 9 cevap verildi
Eşi ve ailesi arasında ki teraziyi dengeleyemeyen erkekler? 12 cevap verildi
Ailesine aşırı bağlı olan adam ileride eşine ve çocuklarına da bağlı olur mu? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨