- Aile & Toplum konusunda 427 cevap paylaştı.
5 ayİslam dinine göre:
Erkek: eğer anne baba hasta veya maddi yardıma muhtaçsa önce anne babasına, sonra eşine sonra evlatlarına. Anne baba hasta değil ve durumları iyiyse önce eşe, sonra evlatlarına, sonra anneye.
Başka erkek kardeş varsa, erkek evlat sayısı kadar ortak sorumluluğa sahiptir.
Kadın: önce evlatlarına, sonra eşe, sonra anne babaya.
Kadının anne babası hastaysa veya maddi yardıma muhtaçsa öncelik kadının erkek kardeşlerinin/kardeşinindir. Erkek kardeş yoksa, bütün kız çocukları eşit sorumluluktadır.
Ben bu adaletin SAHİBİNE tapmayım da ne yapayım? Mükemmel bir bölüşüm.
21 Yorumla- 5 ay
Çok iyi yazdınız ama bizimde bir erkek kardeşimiz var … ama annenle ilgilenen biz kizlariyiz 🙁 seve seve bakarım anneme ama erkek kardeşim maalesef aradaki ortamı koruyamadı.. tam Hanimköylü oldu maaelsefYy eşine kızsın dövsün demiyoruz ama yazikki parmağında oynuyor işte… gegen sene babamızı kaybettik annem kaldı :( gelin hanım korudan annem onlara kalacak diye 3. çocuğuna yaptı hemen
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. Tabiki eşine verecek o senin ailenden daha önemli ailesinin dibinden ayrılmayan evlenmesin
14 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 her şey erkekte bitiyor işte , o sınırını koruyanazsa bu tarz sorunlar çok çıkıyor
- 5 ay
Akıl var mantık var sen kendin bir aile oluyorsun çocuklarının anası veya babası oluyor koynunda yatıyor aynı evde anandan babandan kardeşinden daha çok zaman geçiriyorsun ana baba bir yere kadar bak o aileye anası babası kendi anasına babasına ne kadar önem veriyoki benim nenem huzur evinde öldü çok iyi evlatlar ya ben onu bunu bilemem evime kimse karışamaz eşime kimse öte git diyemez ben erkek halimle böyle yaptım aklı kısa kendi ailesine beni ezdirmeyen kalktı benim kimseye eyvalahım yok seninkiler kim valla bana az yetim olsun kimsesiz olsun fakir olsun ben ona ana baba olurum aile olurum ah ah ben neler düşün yorum da kıymetimi bilen yok tek istediğim karışmasın siyaset yapmasın ben gerekeni yaparım
- 5 ay
Çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🌺
- 5 ay
Diline saglık güzel kardeşim senin gibi anlayışlı insanlar da var işte bazen görüyorum biri yazmış koca veya kadın bulunur muş ta ana baba bulunmazmış yeri gitte bul çocuguna babayı nekadar basit düşünen insanlar var işte böyle öncelik evini düşünmeyenler hep ayrılıyor ana baba evine dönünce o evde bir sıgıntı gibi olunca anlıyor iş işten geçiyor ben kadını allahın emaneti olarak görüyorsam yanlışıyla doğrusuyla idare ediyorsam oda biraz saygılı olsun öncelik versin bazen bir komşu yemek gönderiyor bir tabak yemeği tuz ekmek deyip hatır sayıyorsun bu evde yıllarca aynı tabakta yemek yiyorsun hiçmi hatırı olmaz aman anlat anlat boş işte
5 ayEşi ve annesi arasında kalıyorsa zaten annesinde kalsın gelmesin :D Tamam annelerimiz bizi doğurdu büyüttü, okuttu , çabaladı okeyiz. ama günün sonunda annenle aynı yatağa girmiyorsun , annenle birşeyler paylaşmıyorsun. annelere saygı sonsuz onada bir laf yok. ama evli olduğun kişiyle tüm hayatını paylaşıyorsun. erkek zaten baştan anasının dizinden ayrılamıyor, onun yönetiminde ve hareketindeyse arkana bile bakmadan kaçmak gerekiyor...
627 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 her şey erkekte bitiyor
- 5 ay
Yanılıyorsunuz kızlar, bu konularda her şey kadında biter. Çünkü sorunları erkek değil, kadın çıkartıyor.
- 5 ay
Genellememi düzelteyim: Çoğu şey kadında bitiyor, erkekte pek değil. Sorunların çoğunu erkekler değil, kadınlar çıkartıyor.
- 5 ay
Öncelikle teşekkür ederim.🌺😊@r_engarenkyollar
Beyler sakin ikinizde cevap vericem.
Hayır hayır tamamen her şey erkekte bitiyor. yani annesini devreye sokan ya da sokmayan her zaman erkek çocuğu. Annesinin o şekilde davranmasına o izin veriyor ya da ses çıkarmıyor. Her ikiside doğru değil bence. bunun kadın versiyonu var mıdır vardır. Bence kadın annesi, adamın annesi ilişkiye karışmamalı, müdahale etmemeli. Yani hayatımızda sınırlar ve özelimiz olmalı. Ailemiz elbet değerli ama bu ilişkiye müdahale edeceği anlamı gelmez. Bak ben saygısızlık edilsin demiyorum. Ama herkes nerede nasıl duracağını bilmeli...
Demişsin ki sorunları erkek değil kadın çıkartıyor. Ya her erkek nasıl aynı değilse her kadında aynı değildir. Bazı erkekler var ki yeter ki onlar için sorun olsun en ufak şeyden kavga çıkarıyorlar. Belki yaptığın yemek, belki giydiğin , belki kariyerde başarın vs vs. Yani bahane eden ve hasta olan için bahane çok. Dövmek ya da küfür vs etmek için. Ve böyle durumda dolduran annelerde oluyor maalesef. Karısını kötüleyen bile isteye bozan ayıran. Çocukları zaten jöle beyinli. Annesi olduğu için onlara uymaya meyilli. kadın cinayetleri vs neden oluyor bunlarda bir sebep...
Tam tersi olarak baktığımızda yani kadın sorun çıkartana ve o ilişkiye annesini karıştırıyorsa o da doğru değil. O da çok yanlış... O halde şöyle diyelim iş tamamen doğru eş seçmekte ve sınırları korumakta...
@xgökkuşağıx - 5 ay
Ya ben mi annen mi ne ya. çocuk musunuz öyle diyesin... Annelerde özel, eşte özel. bunu soran biri yeterince olgun olduğunu düşünmüyorum... o kadına her şey yapılır diyorsan o da yanlış işte. Ne olursa olsun duygusal ya da fiziksel şiddet olmamalı. Bu adamlık değil...
Yutmuyabilirsin. O senin yorumun bu benim yorumum. Bana katılmak zorunda değilsin. Herkesin yorumu kendine...@Hakakarit - 5 ay
Beyler annen mi ben mi gibi bir soru olmaz zaten herkesin yeri ve değeri farklı olur , lakin bizim ülkemizde belli bir yaşa gelmesine rağmen hala annesimin etekleri altından çıkamayan bir duruşu olmayan erkekler var , ya da çocuğunun büyüdüğünü, yuva sahibi olduğunu kabullenmek istemeyen anneler var , işte burada denge çok önemli erkek ailesinin sınırlarını bilmeli korumalı, anne de çok acil bir durum olmadığı sürece oğlunun evliliğine, gelinine müdahale etmemeli, erkek sınırını korursa ve bu dengeyi kurarsa ortada çatışma olmaz zaten , herkes yerini ve konumunu bilir o yüzden işte her şey erkekte bitiyor , bir evde erkeğin duruşu çok önemli , aksi takdirde gelinin yani eşinin bir değil on kocasi olur sözüne gelmiş oluruz herkes evine müdahale eder ve o evde huzursuzluklar, kavgalar başlar ben bunu bizzat yaşayarak tecrübe etmiş bir insanım ve bu yüzden yuvası yıkılmış bir kadınım 🥺😌 çünkü eşim o sınırını hiç koruyamadi ben eşimle değil annesi ile evlenmiş gibi hissettim kendimi ve sonuç ortada
- 5 ay
Günümüzde asıl müdahaleleri yapanlardan biri de kız anneleri. Onlara da laf ediyor musunuz?
- 5 ay
Yok her şey yapılır derken uzun uzun yazmak istemedim. Yolları ayırırız demek istedim. Ben etrafımda görüyorum bazılarının eşleri bayram ziyaretinde kaynanasına gitmiyor bile. Böyle evlilikten ne hayır gelir? Elbette hepimiz bir bireyiz vs ama atıyorum 30 yaşındaki birisi 60 yaşındaki eşinin annesini de alttan alabilmeli. Neticede sevgili değilsiniz ayrıca çocuğunuz birgün olursa sizde birgün kaynana olabilirsiniz.
- 5 ay
@Hakakarit Çok güzel bir yorum.
- 5 ay
@Hakakarit Ben nişan bozdum, evlilikten döndüm, neden acaba...😅
- 5 ay
@xgökkuşağıx baştan aşağı erkekler hatalı. Erkekler benim kararlarım benim hayatım diyip annesinin etekleri altından çıksa sorun kalmaz.
- 5 ay
@Hakakarit neden erkek ailen mi ben mi diye sormuyor kadına biliyor musun? Kadın sınırını koymayı benim hayatım demeyi biliyor siz erkekler kızın ailesi gelince burun büküyorsunuz kendi aileniz olunca dağı kaldırmaya kalkıyorsunuz. Herkesin ailesi kendine.
- 5 ay
@r_engarenkyollar kadınlar yine haklı noktaya değiniyor.
- 5 ay
@İsimssizüyee Kusura bakma yanlış düşünüyorsun, asıl hatalı davrananlar kadınlar...
- 5 ay
@isimssizuyee kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🥰 istisnalar tabiki kaideyi bozmaz hiç bir zaman genelleme yapmak doğru olmaz ama bizim Türkiye de evlilik demek , erkeğin ailesine hizmetçi araması demek , ben kocalık yapamam anne baba siz yapın demek , erkekler de de haklı yönler olmuyor değil, damat ta çoğu evlerde hamal şoför gibi kullanılır onu ordan buraya bırak vss gibi gibi , kısaca bizim ülkede sadece eşinle değil ailesi ile de evleniyorsunuz , birde sınır koyamazsaniz kadın ya da erkek olsun , o evde huzuru yakalamak imkansiz oluyor , evliliklerin bitme sebebi en çok ta 3. Şahıslardir anne baba görümce elti kardeş vss gibi birde koca pasif bir erkekse hem kendini yorar hem eşini bunu dile getirdiğin anda işte sen en kötüsü olursun
- 5 ay
@r_engarenkyollar çok doğru yorum gerçekten kadınlar objektif oluyor ama erkeklerde bu yok. Çoğusu narsist ve bencildir benmerkezcidir.
- 5 ay
@xgökkuşağıx hata sizde yetişip kendi ayaklarınızın üstünde durup anne benim hayatım demeyi öğrenin… kaç yaşınıza gelmişsiniz hala annem annem diye geziyorsunuz
- 5 ay
@İsimssizüyee Ha ha
- 5 ay
@İsimssizüyee canımin içi gerçekten öyle oluyor, ben varsayım üzerinden ya da filmlerden görerek yaxmadim o yorumu , bizzat yaşadığım için dile getirdim , ben neler yaşadım neler gördüm anlatsam aklın şaşar yuvam yıkılmasın çocuklarım var diye 10 yıl sustum sabrettim , içime içime ata ata ruhum öldü , kendi evimde misafir gibi oldum, bu sorunları eşime aktardigim da ya beni sustururdu ya da idare et dendi hep çünkü ailesinin karşısında hep pasifti , ben arkamda kocamın varlığını bile hissedemedim , bu nasıl bir acı kimse yaşamadan bilemez 😢😌 kendini yapayalnız hissettiriyor evde bir hükmün olmuyor , benim ailem okadar anlayışlı gün görmüş insanlarda ki , hep kızım idare et o değişir zamanla , o büyüğündur sabırlı ol bak çocukların var dediler ben de hep sabrettim mücadele ettim baktım düzelmiyor en sonunda artık canıma tak diyince boşanma kararı aldım , ben isyermiydim böyle olsun , bak şimdi iki çocukla tek başıma hayat mücadelesi veriyorum kolay mı bu devirde , kocam arkamizda dursaydi böyle mi olurduk , ben evlendiğim de kocam atlet don bir adamdı ve ben onu öyle kabul ettim , evlendiğim de buzfolabimiz bile yoktu esyalarimizin hepsi ikinci eldi , ve yinede çok mutluydum , birlikte çalıştık çabaladık el ele verdik herseyimizi sonra herseyimizi aldık , takıları bozdurup en iyi arabayı aldık , hani hep diyorlar ya kadınlar erkekte paraya bakıyor , paralı erkek arıyor diye , her kadın öyle olmuyor işte , ben hiç öyle bir kadın değildim , ben ona yoklugun içinde yuva kurdum es oldum , ama ne yaparsan yap hiç kimseye yaranımiyorsunuz giden emeğin ve zamanin oluyor ben çok gençtim cahildim o yıllar siz benim gibi olmayın, sınırınızi baştan koyun baştan koymazsaniz bir daha asla konulmuyor o sizin görevinizmis gibi üstünüzde kalıyor , herkes evini işini bilsin , sadece eşinin ailesine değil kendi ailenizle de o mesafeyi koyun ne kadar iç içe olursanız o kadar sorunlar çok oluyor bunu unutmayın
- 5 ay
Erkekler adam olup anne benim kararım benim hayatım demeyi bilmiyor annem beni sevmez benden soğur korkusu var ama düşünmüyor ki annem beni sevseydi benim sevdiğim kişiyle arama çomak sokmazdı saygı duyardı istedikleri şey kendisi doğurdu diye en üstün kendisi olsun kendi sözü geçsin. Benim oğlum olsa eşiyle arasına girip ona hayatı zindan edip mutsuz olsun istemem mesela
- 5 ay
@İsimssizüyee kesinlikle öyle çok haklısın 👍🥰
- 5 ay
@LonelyThinker teşekkürler 🥰😂
- 5 ay
Eig için teşekkür ederim😊💚
- 5 ay
Rica ederim ne demek 🙋🥰 asıl ben teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık 🙏🌺
5 ayEş ve anne arasında kalınmaz
İkisi de onun hayatında önemli kişi
Ben doğru bulmuyorum birine öncelik verilmesini biri onun büyüten emek veren kadın
Diğeri de aşık olduğu kişi
Köprü vazifesi kurabilmeli
İki tarafı da incitmeden orta yolu bulmalı
Bilinçli akıllı bir erkek olduğu sürece
Eşi ve annesinin arasında hiçbir zaman kalmaz31 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍👍👏👏
Yapay Zeka Cevapladı
Evlilikte öncelik eşte olmalı ama bu “aileni bırak” demek değil 🧡
Eşin önce seninle aynı takımda durmalı. Sınır koymalı
“Annem babamı seviyorum ama hayat arkadaşım sensin. Kararlarımıza saygı duymalarına ihtiyacımız var” diyebilmeli 💬
Ailesiyle konuşup seni korumalı. Sana da “ya onlar ya sen” noktasına getirmeden orta yolu bulmaya çalışmalı. İkinizin kurduğu düzeni merkeze alıp aileleri etrafına yerleştirmek en sağlıklı olanı 💑✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 5 ayBir insan eşi ya da ailesi arasında kalmamalı eğer kalıyorsa orada toksik bir ortam var demektir. ve her zaman sorunları körükleyen bir taraf oluyor maalesef
60 Yorumla
5 ayEşi ve ailesi arasında nasıl kalabiliyor. Aynı anda ikisiyle birden mi evlenmiş. Ben eşimi seçerim. Eşim zaten benim ailem. Diğerleri ailem değil. Onlar kendi ailenisi kurmuş ve kendi dilediklerini yapmışlar zaten. Benim ailem ise, benim seçtiğim. Seçtiğim insanın sözü geçerlidir. Net.
40 Yorumla
5 ayAllah'tan korkmalı, adil olmalı onları karşı karşıya getirmemeli, birinin hatırı için diğerini kırmamalı. Allah'ın rızasını her adımda gözeten insana Allah elbet en dar yerden çıkış yolu gösterir
Bununla birlikte insanın izzetli bir duruşu olmalı ki kimse gereksiz şeyler talep edecek cesareti kendinde bulamasın
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayEşini seçsin ya da annesini seçsin diyenler beni çok korkuttu zira bir grup toksik eş olurken diğerleri de manipülatif anne olacak ilerde. Eş-anne ayrımında kalınmaz ki, kalınmaması gerekir. Teknik olarak bile birbirinden farklı insanlar. Evlenince aileniz artık başka biri olmuyor, bir kişi daha ekleniyor sadece aile üyeleri listesine.
32 Yorumla
Cevap sahibi5 ay@YağızMert teşekkür ederim.
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Ailem evlilik hayatıma karışamaz
Eşimde aile hayatıma karışamaz
Bu dengeyi sağlayamayan adam ömür boyu sürünür31 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 ama bu dengeyi kuramayan çok erkek var sıkıntılar da bu yüzden çıkıyor zaten
Gizli Üye(30-35)5 ayErkek dediğin ne anasına nede eşine öncelik vermemeli 👍 Adam gibi erkek anasını sevip sayar saygı duyar eşini ise sever, ilgi gösterip gönlünü hoş eder. İkisi arasında denge kurar, birinden biri kötü niyetle hareket ederse ona karşı tepki verir. Erkek dediğin terazi gibi tartmaz hata yapana hatasını gösterip hata yapmaması için uyarır. Adam olan yeri gelince haklının hakkını savunur, Erkek demek doğruları uğruna yaşar. Anası veya karısı için eğilip bükülmez yerine göre anasınada karısınada had bildirir. Bir erkek zaten anası ile karısı arasında kalıyorsa kadın milleti o erkeği pinpon topuna çevirir. Atalarımız boş yere demiyor (Allahümme min şerrin Nisa) (Allahümme min belain Nisa) meali Allahım kadin şerrinde ve kadın belasından beni koru.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayAnne baba rahatsızsa zor durumdaysa tabiki önce anne baba… bende babamı kaybettim 😞 bir annem kaldı ve annemi her sayiye görmek istiyorum bir saat fazla olsun diyorum yarın ne olacağı belli olmaz… ama eğer durumalri çok iyi ve saglikliysa tabiki önceligi olmak isterim..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 610 cevap paylaştı.
5 ayİkisi arşında dengeyi sağlayıp tampon görevimi yetine getiremeyen erkek ilişki yaşamasın
İnsan bunu yapamayacak kadar beceriksiz olamaz sanırım12 Yorumla- 5 ay
her şey erkekte bitiyor
- 5 ay
Her iki taraf içinde geçerli bu durum
Birbirlerini birbirlerinin aileleri önüne atmamalılar
Baskılara karşı koruyucu olup tampon görevini yerine getirmeliler
Yoksa aksi halde çok yıpranırlar
- Aile & Toplum konusunda 778 cevap paylaştı.
5 ayEşine öncelikle vermeli, vermiyorsa neden eş edinmiş bu sorgulanmalı
31 Yorumla- 5 ay
her şey erkekte bitiyor işte
5 ayBu işin önceliği yok. erkek ya da kadın aile tarafını eşiyle dengeleyecek. Nokta.
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 denge çok önemli
5 ayBir erkeğin ailesine yakınlığı eşinin ailesi olan yakınlığı kadar olmalı
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 denge çok önemli
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Artık hayat onun, kurduğu aile onun, ötekisi önceliği olmamalı.
16 Yorumla- 5 ay
Bunu her erkek becemiyor işte , ben bunun canlı örneğini yaşayarak tecrübe ettim
- 5 ay
Maalesef öyle 😌 bizim turkiyede erkekler belli bir yaşa gelmesine rağmen annesinin eteği altından çıkamıyor , annede çocuğunun büyüdüğünü artık bir yuvası olduğunu ve sınırını bilmiyor maalesef ki çatışmalar bu sebepten çıkıyor, anne çocuğu evlendikten sonra elini ayağını çekmesi lazım , sadece acil durumlarda müdahale etmeli , geliniyle bir yarış haline girerse sonu benim evliliğim gibi olur işte 🥺😌
- 5 ay
Çok doğru, gelinle yarışıyorlar.
m.youtube.com/watch - 5 ay
Aynen öyle oluyor
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eşi cidden değecek kadar kaliteli birisi ise eşini seçmeli. Çünkü asıl ailesi eşi olacak.
24 Yorumla- 5 ay
Çoğu erkek bunu beceremez maalesef, ve eşini ailesine ezdirir , sessiz kalır
- 5 ay
her şey erkekte bitiyor
Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı. Akıllı erkek bir kere seçim yapmaz aradada kalmaz. Çünkü yerine göre önceliği bilir. Ne annesi için eşini ne eş için annesini kırmamalı. Evliliğin sorumluluğu var eş ve çocuklar bana göre önceliktir. Anneyede gereken sevgi ve saygı veriliyorsa bence tammdır.
10 Yorumla
5 ayYalnızlığın en kötü hâli. Bir insanı sevdikleri arasında bırakmaktan daha zalimce bir hareket olamaz. Bir yanda can diğer yanda canan. Ne serden geçebilir insan ne de yardan.
Burada asıl problem sevdiklerinin seni böyle bir imtihana tâbi tutması.
Ancak zarurî bir mevcudiyette olması gereken eşinin safında olup, büyükleri de kırmadan orta yolu bulmaktır.10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.
5 ayDengeyi korumayı bilmek lazım, erkeği de iki önemli secenek arasında bırakmamak lazım. Böyle durumda kendi annesi babasına, aileme karışmayın sınırınızı bilin diyebilmeli, eşine de gerekli uyarıyı yapabilmeli. Eşinin de bunu anlayışla karşılaması gerekiyor ki denge korunsun
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
5 ayBeyin göçü öneriyorum hocam. Anlaşabildiği bir başka hanım bulup kaçmalı ortadan kaybolmalı.🤣😂 Şaka şaka köşede gizli bir birikmişi olmalı başka bir eve geçip eşden de aileden de uzaklaşmalı. Eğer varsa onlarda kıymetin hasiyetin gelir alır geri yerine getirirler barışır bir daha can sıkmazlar yoksa kıymetin aile aramaz sormaz eşde boşanma için mahkeme celbi gönderir. Deneyip görmek lazım iki türlü de kazanacaksın onlarda değerin neymiş anlayacaksın iki şekilde de
00 Yorumla Aileye önem verecek o kadar. Büyüklere saygı gösterin ister kötü veya iyi olsun. Ben şahsen dün bulduğum kocayı aileme değişmem yani. Aile ilk sırada benim için ☝🏻
10 Yorumla
5 ayKonuya göre değişir, adil olunmalı ama anne babaya sırt dönülmez, haksız olsalar da dönülmez, idare edilmeli. Eşini de koruyup gözetmeli.
20 Yorumla
5 ayİkisine de tekmeyi basıp hayatına devam etmeli. Bir adamı böyle bir ikilemde bırakıyorlarsa hayırlı insanlar değiller demek ki
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 ayKöprüden atlamalı dünyanın en zor işi anne ile eş arasında kalmak pinpon topu gibisin bir orayı idare etmeye çalışıyorsun
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayEşine tabiki, artık ailesi 2. Planda olmalı her iki tarafında
30 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
5 ayTeraziyi başından dengeli kullansa bir taraf seçmek zorunda kalmaz bence
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.
5 ayikisi arasında objektif bir köprü olamıyorsa eğer ayağına sıksın😂
10 Yorumla
5 ayÖnceliği kendi kurduğu ailesine vermeyenler kadın olsun erkek olsun bi zahmet evlenmesinler
10 YorumlaKonuya bağlı ben objektif düşünürüm dicem ama pek oyle olmuyor evlenince
10 YorumlaEşine ailesi bitti gitti şu an yeni ailesi yani eşi olmalı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
5 ayArada bırakan tarafın tutumunu değiştirmesi gerekiyor.. Eş demek yeni bir aile demek ve buna göre sınırlar çizilmelidir..
10 Yorumla
5 ayÖnceliğini kendine tanımalı daha sonra hem eşiyle hem ailesiyle bu konuyu konuşup sınırını netleştirilmeli hatta ki bu en başından yapılan bir şey olmalı. önceden sınır çizilmemiş şey sonra başınıza patlak verebiliyor. İkisinin de değeri farklı.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bence kimseye öncelik vermemeli, bir erkek sevgi, saygı, güven özünü besleyen sağlıklı bir bireyse eşi ailesi çocuklarını sevgiyi besler, onlarda o erkeğe besler. "Toplum aile sevgisi" deriz. ✨
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
5 ayDengede kalmalı. Eşi artık hayat arkadaşı, ama ailesi de kökü. Ne tamamen birini bırakmalı ne de diğerini ihmal etmeli. Saygı, denge ve açık iletişim şart.
10 Yorumla Eşinin yanında olmalı eve gidince eşiyle beraber olacak Kaynanalar genel olarak sorun çıkartmaya meyilli maalesef
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
5 ayBurada dengeyi iyi ayarlamak lazım ve haklı olandan yana olunmalı ilk önce kendi aralarında halletmek için mühlet verilir o mühlet zarfı dolana kadar hallolmadıysa ona göre gereken yapılmalıdır
00 Yorumla Eşi ve ailesi arasında bırakılan bir erkek yoktur. Eşinin ailesiyle ilgili sorunlarını onlarla çözmek yerine pasif şekilde yalnızca eşine söylenen bir kadın ya da kendi ailesinin sınırlarını koruyamayan ve ailesini evliliğine karıştıran erkek vardır.
Evliliğine ailesini karıştırmayan bir erkek olmak ve senin annen bana şunu dedi bana şunu yaptılar gibi sürekli erkeğe söylenecek bir kadını eş olarak seçmemek sorunu çözer.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Pembişler eşini secmeli demişte yarın anne olunca oglunuz eşini secince neler hissedecek merak ettim.
Erkek ikisi arasında tampon bölgedir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayİkisininde yeri apayrı. Eşe duyulan sevgi ve aileye duyulan sevgi. Asla ikisini birbirine karıştırmamalı erkek. İkiside farklı şeyler çünkü. Kısacası bu işin önceliği olmamalı.. 👍
00 Yorumla
5 ayZor bir durum , eşini seven kadın olsun erkek olsun eşini arada bırakmamalı bence... Sonuçta seçim yapılacak gibi değil.. birbirimize hayatı kolaylaştırmak gerekiyor hayat zaten yeteri kadar zor.
00 YorumlaO duruma sokmam kendimi bu devirde eş bulursam sahip çıkarım orta yolu bulurum ve öyle tercih sunarlarsa ki yapamazlar ben mi eş mi diye bende ben mi bensizlik mi der geçerim
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAilesi zaten karısı… bunu anlayamıyorsa ergen gibi doğduğu eve gitsin
10 Yorumla
5 ayEşi yokken ailesi vardı şimdi eşi var ailesi o oldu o yüzden önceliği eşi olmalı fakat ailesini de görmezden gelmemeli
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayBaşkasının kızını alıp kendine eş yapıyorsa aile olmayı bilmeli eşine sahip çıkmalı
23 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 ama bu dengeyi kuramayan çok erkek var , sıkıntılar da bu yüzden çıkıyor işte , erkek aile sınırını koruyamiyor
Cevap sahibi5 aySorun zaten kadınların tartışması degil erkeklerin denge kuramaması
- 5 ay
Kesinlikle öyle maalesef 😌
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
5 ayArayı bulmalı bence bir taraf olmamalı ve laf taşımamalı
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. Ne eşini seçsin diyebilirim ne de ailesini.. Eşte anne baba da sınırını bilmeli, insanı seçim yapmaya zorlamamalı.
00 Yorumla
5 ayErkeğin evlenince ailesi eşi olur eşini seçmek zorunda seçmiyorsa olgunlaşamamıştır ondan koca olmaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 ayBi taraf şu an var olmamı sağlayan kişiler diğer taraf bundan sonra beraber var olmak istediğim kişi. Sorunları çözmeye çalışırdım.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı. Kaç yıllık anne babasını hemen kenara atmasını düşünüyorsanız hata olur zamnla eşine daha çok önceliyecektir zamanla olur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
5 ayEşi ve ailesi arasında kalmamalı ki eşi ile oluşturduğu kurum yeni ailesi oluyor.
10 Yorumla
5 ayİki taraf arasında kalıyorsa zaten o ilişkiden hayır gelmez.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Öncelik eş sonra aile
12 Yorumla- 5 ay
her şey erkekte bitiyor işte
5 ayBir erkek çocuklarına anneniniz ölürse ben başka bir kadınla evlenecem siz başinizin çaresine bakın diyorsa sizce erkek olarak nedemek istiyor?
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Her iki tarafda eşit davranmalı
11 Yorumla- 5 ay
O dengeyi kurarsa zaten sıkıntılar ortadan kalkıyor
5 ayHayriye teyzeye önem vermeli mahalledeki. ya tuhaf tuhaf SORULAR soruyorsunuz.. Tabii ki kendi ailesine önem verecek ya Çekirdek ailesine..
10 YorumlaYol vermek gerek anatapar sünepelere
11 Yorumla- 5 ay
her şey erkekte bitiyor işte
- Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.
5 ayErkekler ıcın zor. Aıle bıraz karısmasın mümkünse.
11 Yorumla- 5 ay
her şey erkekte bitiyor işte
İnsan önce kendi kuracağı aileye düşkün olmalı. Bunun seçeneği olamaz bence.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.
5 ayİkisine de yol vermeli kimse uğraşmamak gerek 😄😄
15 Yorumla- 5 ay
Haha 😂 kafa rahat olucak agaa
- 5 ay
Kendi aralarında halletsinler 😄😄😄
- 5 ay
Yesinler birbirini , iyi olan kazansın filan 😂😂
- 5 ay
Yarışmacılara başarılar diliyorum 🤣🤣🤣
- 5 ay
Haha 😂
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Öncelik eşi olmalı. Belli bir süreden SONRA aile de geçici oluyor
10 Yorumla
5 ayNeden arada kalıyor ki? Herkesin durması gereken bir yer vardır. Eş ayrı aile ayrı
20 YorumlaArasında kalmamalı anlaşsın herkes çünkü arada kalacak kişi için çok zor bi durum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayİster erkek olsun ister kadın, eşi ve ailesi arasında kalan kişiden hayır gelmez. Bir insanın her zaman ilk önceliği yeni kurduğu yuvası olmalı.. Hukuken de böyle
00 Yorumla- Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 