Şaka yapıyorum deyip duruyo siz olsanız napardınız?

Arkadaşlar 6 aylık evliyim her gün sürekli eşim saçma sapan şakalar yapıyo yok 2 kadınlavevli olunabilirmiş yok bi evde iki kadınla yaşanabilirmiş Abisininde iki eşi varmış. Diyorumki sen insan değilmisin bida böyle saçma sapan şeyler konuşma.. Allah'ın cezası canımı çok sıkıyor şaka yaptığını söylüyor 100 kere uyardım anlamıyo
Şaka yapıyorum deyip duruyo siz olsanız napardınız?
Cevapla