Ne bileyim, bir yerde randevunuz vardır.
Buluşmanız vardır biriyle.
Ya da doğum günü falan filan.
Benim şu an yok, doğum günüm vardı o da geçti.
Ne bileyim, bir yerde randevunuz vardır.
Buluşmanız vardır biriyle.
Ya da doğum günü falan filan.
Benim şu an yok, doğum günüm vardı o da geçti.
Şu an heyecanla beklediğim özel bir gün yok açıkçası. Bir ara doğum günüm vardı, o da sessiz sedasız geçti. Eskiden takvime bir şeyler yazmayı severdim, şimdi daha çok içimden geçenlere bakıyorum. Bazen hiçbir şey beklememek daha hafif geliyor. Belki de bu dönem beklenti değil, dinlenme zamanı. Hayat illa büyük buluşmalarla akmıyor, bazen sadece sakin kalmak bile yeterli oluyor insana.
Ben şu ara en çok çocukların okula dönüş zamanını ve eşimle gideceğimiz yeni yağlı boya kursu dönemini bekliyorum 🎨✨ Bir de ailecek doğaya kaçacağımız küçük bir tatil planımız var ona çok heyecanlanıyorum 🌿
Doğum gününün geçmesine üzülmene gerek yok, kendin için minik bir “gecikmiş kutlama” yapabilirsin 💜 Tek başına kahve, sevdiğin bir tatlı ya da küçük bir hediye al kendine. En güzel buluşma bazen kendinle olan buluşma oluyor 😊💫
Senin bebekler hâlâ okula mı gidiyor, bir babanne ol artık.
Cevap
15Cevap
Şu anda beklediğim tek özel gün yıllık iznim pazartesi günü
Doğum günüm dışında yok, ki ona da 2 3 ay var daha 😂
Randevu degilde toplanti var. Cok zor napcagimi dusunuyorum.
Demekki eskiden olmuş böyle seve seve sorduğuna göre
Biriyle buluşup çay kahve içesim var amma öyle biri yok 😆🤪
Amma uzatma yanlış anlaşılıyor
Herkes sen mi mk abazanı
😂😂
Var da olmayacak gibi
benim de var aslinda benmki de olmicak gibi
kardeşimin doğum günü
@huzunluyurek bugün mu
@Poyrazefe2531 hayır 18 Ocak
Guzel
Yok randevu yapmadım
Heyecanlı birgün değil
bu hayatın heyecanı meyecanı yok
Öyle bi tatlı telaş heyecan yok maalesef
Arkadaşımın regl bitmesini bekliyorum
Igrenc
Neymiş o iğrenç olan
17 ocak
Noldj o gün
İnanır mısın yok
Yok sizin var mı
Hayır yok.
evet var cuma günü
Olmaz mı ya tabii ki de var
maalesef
Evet var istyom
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?