Cuma konuşmayı böyle yazarak bitirdik bugün okuldayken hep sürekli bana baktı sizce neden?

Bugün arkadaşımda fark etti bende çaktırmadan bakıyodum bugün hep baktı bi kaç kez bende hiç üzülmemiş gibi davranmaya çalıştım oldukça sizce neden sürekli baktı?
Cuma konuşmayı böyle yazarak bitirdik bugün okuldayken hep sürekli bana baktı sizce neden?
Cuma konuşmayı böyle yazarak bitirdik bugün okuldayken hep sürekli bana baktı sizce neden?
Cevapla