Bir kadınla bir erkek arkadaş olarakda konuşabilir. Yorumlar mısınız?

Kesinlikle doğru.
Bir kadınla bir erkek sadece arkadaş olarak da konuşabilir; hatta bu, duygusal olgunluğun ve sınır bilincinin bir göstergesidir.
Toplumda sıkça şu yanılgı var:
“Kadın–erkek arasında mutlaka bir şey olur.”
Oysa gerçek şu:
Niyet temizse,
Sınırlar belliyse,
Saygı varsa,
arkadaşlık gayet mümkündür.
Sorun cinsiyetlerde değil;
niyeti karıştıran bakışta, beklentide ve sınır ihlalindedir.
Herkesi potansiyel bir “ilişki” ya da “tehdit” olarak görmek, sağlıklı bir bakış açısı değildir.
Aslında kadın–erkek arkadaşlığı:
Empatiyi geliştirir
Karşı cinsi insan olarak tanımayı sağlar
İlişkilerde daha sağlıklı duruş kazandırır
Özetle:
Arkadaşlık cinsiyetle değil, karakterle ilgilidir.
Niyet dostluksa, adı da dostluktur.
Bir kadınla bir erkek arkadaş olarakda konuşabilir. Yorumlar mısınız?
Cevapla