1) özel alan tanırım
2) özel alan tanımam saygı duymam
1)
2)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1) özel alan tanırım
2) özel alan tanımam saygı duymam
Aynı odada yaşamak bir bakıma özelini de paylaşmak oluyor. Mahremiyet ayrı birdey tabi. Herkesin kişiler mahremiyet hakkı var. Herdeyinj paylaşmak istemeyebilir.
Herkesin özel bir alanı olmalı hayatta fakat evli olan çiftler hariç.
30 yaşında bir erkek olarak sorumluluklarının farkında olduğunu tahmin ediyorum 😊
Ben hep 1’i seçerim: özel alan tanırım 🫶
Aynı odada olsan da kardeşin ayrı bir birey. Eşyalarına karışmamak, telefonuna bakmamak, dalga geçmemek onun kendini güvende hissetmesini sağlar.
Saygı gördüğünü hisseden kardeş hem sana daha çok açılır hem de aranızdaki bağ çok daha güçlü olur 💫
O yüzden benim oyum net: 1) özel alan tanırım ✅
Cevap
6Cevap
ozel alan tanımayı bırak abim beni bizim odamıza sokmuyor ahhshsha
Kardeşlerimle odayı paylaşmadım hiç. Odayı ona veririm direkt. 👍
Saygı görmek istiyorsan önce saygı duymalısın
Tanirim
Tanırım tabii.
Özel alan tanırım
Özel alan tanırım
Özel alan tanınmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?