Abi denmesi zorunuza gidiyor mu?

Arkadaşlar 27 yaşındayım. Geçen akaryakıt istasyonundaki çocuk abi dedi bir moralim bozuldu.30 a yaklaşınca insanın morali bozuluyor.2 3 sene var ama bilemiyorum işte. Allahtan amca demiyorlar. Hele kızlar abi diyince eyvah diyorum bazen. Siz ne düşünüyorsunuz?

Abi denmesi zorunuza gidiyor mu?
Cevapla