Neden gençler olgun sevdasında ve olgunlar da kendinden yaşça küçük - oğlu/kızı yaşındakine göz koyuyor?

Bir şey ne kadar etik dışıysa o kadar cazip geliyor gibi bir mantık işliyor artık. Çoğu duygusallıktan bahsediyor, çekici olduğunu söylüyor ama ben basit bir bilinçaltı oyunu olduğunu düşünüyorum. Ters psikoloji. Artık ne denirse. Eğer her şey tam tersi olsaydı bu kez de şuanki normal gelen absürt gelecekti. Adını bile koydum :"aykırı davranış sergileme bozukluğu"

Artık herkes kendi yaşıtıyla mı olsa. Benim gibi düşünen yok mu ya

Güncellemeler
6 ay
Herkes ekmeğinde anlaşılan. Yazık lan
Neden gençler olgun sevdasında ve olgunlar da kendinden yaşça küçük - oğlu/kızı yaşındakine göz koyuyor?
Cevapla