Bir erkek olarak Çapkın, Yobaz, bağnaz, Sapık, Tacizci hemcinslerimden utanıyorum o çürükler sebepli temiz elmalarda çöpe gidiyor?

Son zamanlarda Arttan Baskı gerilim ve taciz vakalarının artışı sebebiyle fark ettiğim bir hadise artık herhangi bir Kadın bir erkeğe telefon numarasını verirken bile zarar gelmeyeceği bilse de tedbir alıyor yüzünü dahi açamıyor konuşurken

bu tek kişi de değil son bu 6 aylık arkadaşlıklarımı incelediğimde fark ettiğim bir hadise

eğer bir erkek olarak başlıktaki sıfatlara sahipseniz sizinle aynı cinsiyeti paylaştığım ve sizinle aynı kefeye koyulduğum için utanıyorum ve iğreniyorum sizden

Güncellemeler
6 ay
Yorumlar beni yine şaşırtmadı bu dediklerimi bile hmm aslında mantıklı demek yerine haah öyle bir şey yok sen kız düşürmek için yazıyorsun diye yorumlayanlar olduğu sürece bizden bi halt olmaz
Bir erkek olarak Çapkın, Yobaz, bağnaz, Sapık, Tacizci hemcinslerimden utanıyorum o çürükler sebepli temiz elmalarda çöpe gidiyor?
Cevapla