Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bir keresinde ölüyorum yorgunluktan. Dördüncü bilişim falan o günde. Her gün ayakta, sırtımda bir sürü kitap, elimde de. Artık romatizmam da beni öldürüyor. Dedim "ben oturacağım, kaçarı yok. Yoksa bayılacağım." Neyse oturdum. Sonra yaşlılar geldi. Sürekli yer veriyorum ama o an vermek istemedim, oturmaya devam ettim. Birisi yanıma durdu. Başladı cık cıklamaya. "Bu gençlerde hep böyle, yer vermiyor" cart curt. "Kalkmıyorum ULAN!" dedim. "Her gün sürekli memur gibi sabah benim bindiğim saatte binip, dönüş saatimde de işten çıkar gibi biniyorsunuz. Kör müsünüz, yükümü, yorgunluğumu görmüyor musunuz?" dedim. Kimisi hak verip "doğru" dedi, kimisi de artislik yapmaya devam etti. Sonra gittim belediyeye şikayet ettim. "Bizim paramız yok ama ücretli biniyoruz, çoğu arkadaşım binemiyor bile" dedim.
Hülasa seneler seneler geçti. Durum gene aynı. Engelliyi, hastayı, gaziyi anlarım ama yaşlılara ücretli olsun artık toplu taşımalar. Memurlardan beterler. İş giriş, çıkış saatinde sırf dedikodu için biniyorlar. Bu bir hobi olmamalı. Bu avanaklık ve sergüzeştlik. Kusura bakan da arkasına dönüp, şeyine baksın.110 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Beni toplu taşımada en çok sinir eden şey, kişisel alan diye bir kavramın yok sayılması. Özellikle ayakta dururken dibine kadar giren, nefesini ensende hissettiğin insanlar gerçekten geriyor. Bir de telefonla bağıra bağıra konuşanlar var, sanki herkes o sohbeti dinlemek zorundaymış gibi. Kulaklıksız video izleyenler, yüksek sesle müzik açanlar da cabası. En sinir olduğum tip ise kapı ağzında dikilip içeri geçmeyen ama inmeye de hazırlanmayanlar, herkesin akışını kilitliyorlar. İnsan biraz farkında olur, toplu taşımada yalnız değiliz sonuçta, biraz saygı her şeyi çözer.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayKimse toplu taşıma da yaşadığı tacizi bahsetmemiş. Bu durumda Iki ihtimal var. Ya burada çok fazla taciz vakasına uğrayan birisi yok ya da az ya da hatirlamadi.
ya da taciz vakası hoşuna gitti. Rahatsız olmadı 😅😃😆
Bu arada benim en sinir olduğum durum ya da insan tipi.
1- çantasını yan koltuğa alanlar.
2. Yüksek sesle video, film, müzik, ya da telefonla konuşanlar.
3. Tip tip bakan erkekler. Kadin baksa rahatsız olmam hoşuma gider 😅
4. Ter kokanlar falan.
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 ay•Oturduğum yerde birine yer vermek için birileri tarafından üslupsuz, nezaketsiz veya zoraki şekilde kaldırılmak.
•Yanıma şişman veya görgüsüz birinin oturup beni sıkıştırması
•Toplu taşıma ağzına kadar dolu olmasına rağmen yolcuların edepsizce konuşarak araca binmesi
•Yanımda oturan kişinin veya başka birinin yüksek sesle video, müzik vb. dinlemesi
•Toplu taşımada yüksek sesle telefonla konuşulması01 Yorumla- 6 ay
•Araçtan inerken öncelik inenlerde olmasına rağmen binecekler içeriye dalması
•Araçtan inerken önündekilerin telefonla oynaması yüzünden ağır yürümeyerek yol vermemesi
•Yanıma oturan kişinin yan oturması
Yapay Zeka Cevapladı
Toplu taşımada en sinir olduğum şeylerden biri gerçekten de insanların hemcinslerini silkelemeden uyuma konusundaki becerileri 😄. Şaka bir yana, aşırı yüksek sesle telefonla konuşulması beni hep rahatsız ediyor. Herkesin dinlemek zorunda olmadığı özel meseleler tamamen ortada 😬. Ama empati yapmaya çalışıyorum, belki yoğun bir gün geçirmiştir diye. Tabii, birbirimizin alanına saygı göstermek hepimiz için güzel olurdu! 🌟🚍
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 6 ayöyle bir olay yaşamadım
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 ay
Bısıklet yerine oturan insanlara acayip ayar oluyorum.
2 euro bisiklet icin bilet al yer bulama. Tip tip bakip kalkmalarini bekliyorum ya da sesli rica ediyorum.
00 Yorumla Ben otururken ama kendisi ayaktayken g*tüyle omzuma temasta bulunan ya da g*tünü haddinden fazla bana yaklaştıran insanlar. Oturmanın da bir ayrıcalığı kalmıyor. Ayakta olduğum zaman da boş yer olmasına rağmen beni sıkıştıran insanlar. Yerimde gözünüz olduğu için böyle yaptığınızı biliyorum ama pisliğin tekisiniz gerçekten. O çocukları.
01 Yorumla- 6 ay
aynen
- Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.
6 ayLeş gibi sigara, ter kokanlar,
Sevgılı ile samimi olanlar
Mınubusculerın aşırı yolcu alması vs.63 Yorumla- 6 ay
Sakın ol şampiyon
- 6 ay
Ama soru sormuşlar 🙈🙈
- 6 ay
Ama celallenmis bu bu arada senin yasinkac
Toplu taşıtlara herkes ücretini vererek biniyor yaşlı kesimler yer kavgasına tutuşuyor bize yer versinler diye ona çok ayar oluyorum ben gaziyim ayağımda açı ayarlı dizlik takılı sen kalkta ben oturayım diyor böyle bir olaya denk geldim maalesef
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
6 ayYüksek sesle konuşmak anlamsız yere kavga fordçuluk cepçilik vs içerikli heyecan peşinde koşanlar kişisel bakımdan habersiz ve tamamen bağımsız olanlar yüksek sesle müzik dinleyenler var yani ayar eden şeyler
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
6 ayYahu daha dün adamın biris öğlen öğlen içkili binmiş. Ellerini tutup destek almıyor. Otobüs her durduğunde üzerime bırakıyor kendini p, iç attırdım otobüsten bir de sapık sapık sırıtıyor kocaman adam. Utanma, ar namus kalmamış
00 Yorumla
6 ayTelefonda konuşan dalllamalar seneler önce otobüste telefonla konuşmak yasaktı ve bu kurala herkes uyardı şu an saygısızca konuşuyolar ben yol boyu senin gereksiz muhabbetini dinlemek zorunda değilim yapan yawsaklar yapmayın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 ayKapının önünde bekleyip boşluklara ilelemeyenler durduğu yerde kımıldamayan yemaz etmeye çalışan bacaklarını ayırıp oturan yüksek sesle muzik sosyal medya veya telefonla konuşan daha vardır aklima gelen bunlar:))
00 Yorumla
6 ayDevamlı böyle sinirli takılan tipler en ufak şeye sinirlenen kendini bir bok sanan tahammülsüz tipler beni çok sinirlendiriyor sanki otobüs onunmuş gibi davranıyor lan oə kalabalık zaten bir de tatava yapıp başımızı ağrıtma 🤬
10 Yorumla
6 ayKoltukta otururken bacak bacak üstüne atanlar ve telefon ile yüksek sesle konuşan bide sosyal medyada dışarıda sesli dolaşanlar. Bide bayanları köşe bucak sıkıştırarak taciz eden iki ayaklı sürüngenler
00 YorumlaToplum içinde nasıl davranmasını bılmeyen her hareket sinir bozucudur genel olarak bacaklarını açıp yayıla yayıla oturup yanındakıne temas eden tiplerden nefret ederım
10 Yorumla
6 ayErkek değmesin diye kadınlara yapışan tesettürlü kadınlar.
21 Yorumla
Soran6 ay😂
Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. Yüksek sesli telefonla konuşulması bide internette fink atarken nerelerde gezdiğini telefonun sesi açık olunca duyuyorsun
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı. sakata yer vermeyen.
gençlere yer zorbalığı yapan 65 dayılar teyzeler
sülalesiyle girenler
daha inecekler inmeden binmeye çalışan hayvanlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Kokuları vb şeyi es geçersem çok kalabalık. Kapının orada beklemezsem inemeyecek gibi hissediyorum. Ne zaman kalabalık saatlerde binsem... Zaten toplu taşıma hastaneden hastaneye.
00 YorumlaŞöyle ıkı kışılık koltuğun dış kısmına oturup kımsenın yanıma gelmesin diyen tip kadın lar varya buna ayar oluyom madem bukadar pimpiriklisin herkes o duşun düğün gibi görüyon binme otobüse falan sen kaşlarını çalarsan herkes sınırını bilir haklımıyım
00 Yorumla
6 ayEn cahiller, en ruh hastaları, en kekolar adeta toplu taşımada toplanıyorlar. Bir araya böyle geliyorlar ve acaba onlar birbirlerine sinir oluyorlar mı?🤣
00 Yorumla
6 ayKolunu tutunulan direkten çekmek yerine hafif yukarı kaldırıp bayan kişisine vucut diliyle alttan gec iste diyen mahlukattir pek cok cesit sayılabilir ama bu duruma epey gıcığım sanırım.
02 Yorumla- 6 ay
Çekse düşer sen gececksin diye niye dussin
- 6 ay
@acıgrcklracıksoz bezirgan başı oynayalım o zaman toplu tasimalarda 🥲
6 ayMetrodan/tramvaydan inekleri beklemeden içeri dalanlar. Yakalarından tutup istasyona geri atasım var. Bir uyanık kendileri sanki!
03 Yorumla- 6 ay
İnenleri yazmıştım
Soran6 ayİnanılmaz sinir oluyorum ben de. Tutup yere fırlatasım geliyor :D
- 6 ay
Haklısın, çok iyi anlıyorum seni :D
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ay1 otobüse binecegim de otobuste hic 1 yer olmadığını görmek olsada çok sıkışmam lazım hem fazla eşyayla gidilmez otobüsle.. dikkatsiz insanlara da canım sıkılıyor..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı.
6 ayTemas sevmiyorum sevmedgm insanlarla iç içe olmayı.
Les gibi kokmalari21 Yorumla- 6 ay
Dayamadinlar
Aile & Toplum konusunda 872 cevap paylaştı. Toplu taşıma aracına binmeyeli epey bi oldu ama öncelerinde yapışan insanlar kokanlarmı desen ırz düşmanları ne ararsan var 😀
00 Yorumla
6 ayobez karı geldi yanıma oturdu bacağım altında kaldı üstüne bir de kulağımın dibinde cak cak sakız çiğniyor
00 Yorumla
6 ayBugun bir tane varoş her otobuse birisi bindiginde yeter diye bagirdi döndüm git araba lan dedim hahaha sinir ve uyku hali cümle de kuramadim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.
6 ayKötü kokan pislik insanlar
Yüksek sesle konuşup gülen beyinsiz insanlar
Gözünü dikip inceleyen utanmaz öküz insanlar00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 513 cevap paylaştı. Birinci ter kokmasi beni çok rahatsız ediyor ikincisi de ineceğim zaman pardon diyorum. Sap gibi bekliyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBu benim sürekli yaptıgım bir şey. Ama bir sır 😀otobüste felan yan koltuga hep çantamı koyuyorum. 😀birisi oturmak isteyince orası dolu oturamazsın fadik oturuyor diyorum 😀😀😀ahahahshsjajs
Çantalarımın ismi fandik😀😀
014 Yorumla
Cevap sahibi6 ayBir kez adamın bir tanesi fadik kim dedi çantam dedim 😀shsjsjsjshs
Cevap sahibi6 ayAdam şey demişti psikolojin bozuk felan sandım dedi ahajsjs
Cevap sahibi6 ayEhehdjd
Cevap sahibi6 aySjdjdjd
Cevap sahibi6 ayİnsanlarla çok dalga geçiyorum başıma birgün bir şey gelcek diye ödüm kopuyo hsjdjd
- 6 ay
Komık mı
- 6 ay
@polen_kulem komik şahsen ben güldüm
- 6 ay
Mızah sevıyen yerlerde o zamam. Insanın zekasını da belli eder güldüğü sakalar
- 6 ay
@polen_kulem herkes senin gibi suratsız değildir emin ol kızın anlattığı cidden komik şakacı
Cevap sahibi6 ay@Sosono1 aman boş ver dinleme bile o boş atıyo hsjdf
Cevap sahibi6 ay@Sosono1 djjddjd knk
Cevap sahibi6 ay@Sosono1 😀😀😀
Yüksek sesle telefonda konuşanlar yahu ben senin hayat hikayeni dinlemek zorunda mıyım ağzına kürekle vurmasın gelir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
6 ayToplu taşımada yemek yemek yasak olmasına rağmen hâlâ yiyenlere acayip ayar oluyorum. Zira ortalığı birçoğu leş gibi kokutuyorlar.
08 Yorumla
Soran6 aybir kere trene binmiştim simit ayran yemiş paketi koltukta bırakmış ayranı da dökmüş gitmiş apt*lın biri. onun dışında denk gelmedim hiç yemek yiyene
- 6 ay
Berlin'deki toplu taşımada yiyecek yiyenler o kadar çok ki, bazen pislikten geçilmiyor. Örneğin, gözlemlediğim kadarıyla temizlik konusunda Nordik ülkeler daha iyi.
Soran6 aybu yemek yiyenler göçmen kesimden mi oluyor acaba genellikle
- 6 ay
İstisnasız hepsi. Alman veya göçmen hiç fark etmiyor.
Soran6 ayŞaşırdım. Türkiyede bu kültür yok en azından (Bir bu eksik, yoksa çok şikayetim var :D) ya da ben denk gelmedim
- 6 ay
Yemek yiyenlere denk geldiğimde mümkün olduğunca yer değiştiriyorum. Bir defasında biri ketçaplı patates kızartması yiyor idi. Ben de gıcıklığına otobüs şoförüne söyleyip mikrofon ile anons yaptırmıştım. Ondan sonra yolcu elinde yiyeceği ile indirilmişti.
Soran6 ayAnons ile indirildiğine göre yiyecek tüketmek yasak mı acaba diyeceğim ama sık karşılaşıyorsunuz galiba. Kapalı alanda, yolda, herkesin içinde de yemek yenmez ya ne düşüncesizlik
- 6 ay
Aslında yasak ama çoğu umursamıyor. Hatta bölgesel trenlerde bile yiyenler var.
- Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.
6 ayMetroda inenleri beklemeden binmeye çalışan ayılar çok sinirimi bozuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayHiç bir amaçları olmadan dışarı çıkıp noş boş gezen yaşlı amcalar huzur evi gibi tamam gezsinler dolaşsınlar bişi demiyorum ama sabahın 7 sinde okula giderken senin ne işin var otobüste
10 Yorumla
6 aySessiz ve efendi olanlarin disinda herkesten nefret ediyorum
10 YorumlaKendinden bir haber olanlar tip tip bakan bağırarak konuşanlar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 837 cevap paylaştı. Kalabalıkta sırt çantası taşıyanlar dayananlar bağırarak konuşanlar
18 Yorumla
Soran6 ayayakta duran biri ne yapsın sırt çantasını? ayakta zor tutunuyoruz zaten bir de elimize nasıl alalım
Soran6 aysırt çantasını yere koymayanlar saygısız yani :D
Soran6 aysırt çantası takınca illa birilerine mi çarpıyor çantanız
Soran6 aybenimki kabarık durmuyor dolayısıyla çarpmıyor. çarpsa da umrumda değil hatta insanlarla arama bariyer oluyor iyi oluyor
6 ayyakın temas sevmiyorum kişilerin ten kokuları kalabalık gürüldü ışık değişimleri anksiyete yspıyor
00 Yorumlatoplu taşımanın kendisine sinir oluyorum Allah herkese araba versin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
6 ayEn sinir olduğum metroda inenlere öncelik vermeden binmeye çalışan insan müsvetteleri.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Otururken iki koltuğu kaplamak, bacaklar açık, cantayi carpmak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. İnenlere öncelik vermemeleri, sanki yer kapmaca oynuyorlar gerçekten sinir bozucu bir durum..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yayılarak oturan, telefonda bağırarak konuşan 😜🙃
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı. Telefondan yüksek sesle bir şey izleyen insanlar çok sinir bozucu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. Kulaklıksız video izleyenler yüksek sesle konuşanlar sigara kokanlar
00 Yorumla
6 ayYaşlılar ve kokmaları net, çok pıs kokuyor bazıları
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayKüçük çocuğunu koltuğa oturtanlar. Kucağına alsana be kadın
00 Yorumla
6 ay65 yaş üstü kişilerin iş saatinde otobüsü işgal etmeleri
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 428 cevap paylaştı.
6 ayAğzıyla şapur şurup sakız çiğneyen bir erkek sinirimi bozmuştu
00 Yorumla
6 ayDsps
Nereye oturacağınj, tutunacağını bilemeyen tip
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. İnsanların kendine saygısı yok otobüste hareket edecek yer olmasına rağmen otobüse binmek
00 Yorumla
6 ayGenelde kötü bi şeyle karşılaşmadım sadece çok kalabalık olunca binmek istemiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
6 ayBağırarak telefonla konuşan bide kulaklıksız reels izleyen
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 6 ayToplu taşıma kullanmıyorum pek ya, hayat kalitesini aşırı yükseltiyor toplu taşımadan uzak durmak...
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı.
u 6 ayYaşamamak için şunlara en son 16 yaşında binmiştim
00 Yorumla Net ter kokan insan. Koku hassasiyetim var ve nefret ederim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayönden gelenler varken ortanın ya da arkanın bomboş olup herkesin birbirini izlemesi... ısrarla ilerlemiyorlar kafayı yedirtiyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayDaracık alanda bacaklarını iki yana açan erkekler ve bacak bacak üstüne atan kadınlar... Genelde bu iki cinsiyet bu hareketi yapıyor. Ve uyuz oluyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayGereğinden fazla yolcu alıyorlar yaşlılara engellilere saygı sıfır hiç yardım edelim demeye gelmiyorlar
00 Yorumla
6 ayArka koltuktan bacaklarini insanın sırtına bastıran tipler veya bacaklarini açıp rahatsız edici biçimde oturanlar
11 Yorumla- 6 ay
Bir de sıra beklemeyip iteleyenler
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
6 aygerek ayakta gerekse otururken fazla yer kaplayan hayvanları sevmiyorum
00 Yorumla
6 ayBazı insanların garip yargılayıcı tavırları onlar için üzücü çünkü her yersiz yargı aslında kişinin özünü yansıtır
00 Yorumla- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
