İzin almam gerekiyormuş ama izin de vermiyor ailem off.. kim haklı burada ben mi, ailem mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ayyaşının bi önemi yok sokakta her türlü it kopuğu var yani 20 yaşındaki kızlarda tacize uğruyor, 15 yaşındaki kızlarda uğruyor, 40 yaşındaki kadın da uğruyor yani bu işin yaşı yok. ama sende haklısın gezmek-tozmak istiyorsun yani ailende haklı sende haklısın. bence ortak karar ver gece dışarı çıkmak yerine akşam çık hem ailenin dediği olmuş olur hemde senin dediğin olmuş olur. bide illa gece dışarı çok çıkmak istiyorsan manitan olunca rahat rahat çıkarsın yani kendinle uyumlu birini, seni koruyacak birini bul.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)6 ayGece dışarı neden cikasinki? Ben 42 yaşındayım hayatım boyunca gecenin şerrinden korkmusumdur. Hiç çıkmadim ha saat gece 1:00 de çıktım oda köpeğim ishaldi karnı ağrıyordu mecburi zaruri bir durumdan. Gece yarısı nereye gidilir? Benim oğlumda 20 yaşında oda acayip derecede dışarı çıkmak derdinde bir keresinde terlikler havada uçuştu gece 3 de geldiği için bu çok saygısızca bir evin içinde yaşıyorsak karsimizdaki insanında huzurunu kaçırmamak gerek. Aileyiz aynı ortamda yaşıyoruz ve birbirimizden sorumluyuz evin kuralları var ben gece yarısı çıkıp gece vakti eve geri donemem cunki akillari kalacak bir aile var. Uykusuz kalıp eve donmesini beklemek çok zor bunu siz yaşamazsınız ama bazı yaşadık. Aile kuralları neyse ona uymak zorundasınız.
20 Yorumla
6 ayBu ülkede 20 yaşında aman gece bir sohbet muhabbet edip gelicem diyip eve dönemeyen nice evlatlarımız gitti kimisi tecavüz edilip öldürüldü kimisi kayıp yok ortada kimisi ise parçalandı anne ve baban haklı gündüz ağzını gece kapını kapaticaksin bu akşam okudum biri 17 diğeri 19 yaşında iki erkek çocuğu benim gözümde çocuklar arabada bir mezarlıkta boğazları kesili halde bulundu
Geçen yıl bir üniversiteli kız kayboldu cesedi parçalanmış halde denizde bulundu
Rojin kâbais taciz edilip öldürüldü sayamadığım bir çok cinayet gençsiniz hevesiniz varutlu olmak eğlenmek istiyorsunuz olabilir ama anne ve babanızı dinleyin herkesi böyle bir son beklemiyor olabilir ama o şanslı kişilerden miyiz bilmiyoruz20 Yorumla
6 ayKaç yaşında olursan ol ailen için her zaman çocuksun ve insan çocuğunun nerede kiminle ne yaptığını bilmek ister. Biz her ne kadar aile büyüklerimize haksız şekilde tepki göstersekte haksız olduğumuzu düşünmek istemiyoruz fakat günümüz şartları ve ortamın ne şekilde olduğunu görüyoruz bu sebepten dolayı onlara hak vermek zorundayız. Ve bunu anlamak kimisi için bir öğüt yeterken kimisi içinde birşeyleri yaşayarak öğreniyor. bende yaşayarak öğrenenlerdenim. Bu yüzden diyorum ki aile büyükleri bir şey diyorsa dinlemek gerekiyor çünkü seni koşulsuz karşılık beklemeden seven kişiler sadece ailendir. Arkadaş dost hepsi gerçekten falan filan..
50 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer 20 yaşındaysan artık yetişkin bir bireysin ve kendi kararlarını verme hakkın var 🌟. Ama ailenin endişeleri de muhtemelen seni düşündüklerinden kaynaklanıyor. Onlara dışarı çıktığında güvende olduğunu gösterebilirsen, belki biraz daha rahat hissederler. Nerede olacağın, kimlerle vakit geçireceğin konularında açık bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin. Güven sağlamak ve karşılıklı anlayış oluşturmak önemli 🙏. Bazen böyle durumlarda empati kurmak işleri kolaylaştırır. Göz göze bir sohbet belki de daha iyi bir çözüm bulmanızı sağlar! 🤗
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
64Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 6 ayistersen çıkabilirsin
00 Yorumla
6 ayHer iki tarafa da hak veriyorum. Ailen senin icin endiselenmeseydi bence bu daha üzücü olurdu. Seni korumak istiyorlar 😊 sen de gençsin eğlenmek istiyorsun. Belki daha makul saatlere çekebilirsin bu eğlenceyi ama hayat senin hayatın nihayetinde
12 Yorumla- 6 ay
Aslında akşam gece yazmışım soruya , teşekkür ederim cevapları için 🌺
- 6 ay
🍀 rica ederim. Akşam olabilir tabi güvenli yerlerde bulunduktan sonra belki arada bir yine de müsaade etmeliler
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayŞimdi sen 20 yaşında olmuş olabilin ama eğer ailenle birlikte yaşıyorsan o zaman onların kurallarına göre davranmalısin ya da ona göre evde yaşamalısın.. çünkü sen belki büyümüş olabilirsin ama onlarda senin ailen aynı zamanda evin sahipleri yani sen ailene karşı gelirsen onlara saygılı olmazsan onlarda seni sokağa atar sonuçta 20 yaşındasın büyüdün artik çocuk değilsin kendi başının çaresine bakabilirsin..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
6 aykim hakli tek tarafli degil
20 yasindasin yetiskin oluyorsun ama ailenle yasiyorsan kaygilari da gercek
gece disari cikmak tek basina sorun degil sartlar onemli kiminle nereye ne saate kadar
ailenin korkusu kontrol degil guvenlik
senin istegin ozgurluk
orta yol bulunur saat siniri konum paylasma haber verme gibi
isyan degil iletisim kazandirir
hak aramak saygisizlik degil ama kopusle olmaz 🌙✨00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. 20 yaşındaysan reşitsin ve kendi kararlarını verme hakkın var Ama ailelerin kaygısı da tamamen haksız sayılmaz Onlar güvenliğini düşünüyor Seninle ilgili korkuları var Burada kim haklıdan çok denge önemli Bence tamamen yasaklamak doğru değil ama senin de ailenin içini rahatlatacak şekilde davranman lazım
00 Yorumla
6 ayeğer normal bir ülkemiz olsaydı Ailen haksız olurdu kesinlikle
ancak BURASI TÜRKİYE KIZIM TÜRKİYE
rastgele sokaklarda pompalı tüfeklerde adam vuruyorlar bilmem kaç kız gece vakti kaybolup tecavüze uğruyor
sence ailenin öyle bir şey yapması haksız mı ben olsam bu ortamda kızımı sokağa bile salmam belirli yerlere
00 YorumlaBu kadar sıkmak da doğru değil ama aileni de anla zaman kötü her gün nerdeyse çarşaf çarşaf genç kızların şiddete maruz kaldığı taciz ya da tecavüz edilip öldürülmesi haberleri çıkıyor haliyle senin için endişe ediyor insanlar bazı şehirler var elbet kızların rahat rahat gezdiği ama maalesef sayıları az insan saatinde iyi bir arkadas grubunla çıkın kafa dağıtmak için kafeye falan gidin sinemaya gidin insan saatinde de dönün problem olmaz bence
00 Yorumla
6 ayBir insan 18 yaşına geldin mi yetişkin bir bireydir
Aile karışamaz
Sevmediğim aile tiplerinden biri daha..
20 yaşında genç kızsın çıkabilirsin sonuçta yetişkinsin Kendi kararlarını kendin verebilirsin aile karışamaz sırf seni doğurdu baban sırf seni üretti diye tüm haklarını kendilerinde sanmasın
Benim arkadaşım var erkek 27 yaşında okuldan babası akşam 8 de bile dışarıda olmasına izin vermiyor adam erkek 27 yaşında00 Yorumla
6 ayArkadaslarina ve ciktigin disariya bagli.
Ortalik fena. Cok yanlis zamanda dogdunuz.
Ortalik fena olmasaydi cikin isterseniz sabahlara kadar donmeyin.
Kac binlerce manyagi durduk yere affedip sokaga salan bir hukumetimiz var. Basina birsey gelse hakkini arayabilecegin duzenler geri gelene kadar bence cok gece disari cikma islerine girmeyin derim.
Zira art niyetli insanlar nasil olsa 3 - 5 aya salarlar diye herseyi yapmaya hazir.00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayYa bu gece dışarıya çıkma hevesin nedir anlayabilmiş değilim. İlla uyanık kalacaksan evinde dizi izle film izle yemek ye kulaklığı tak müzik dinle. Evinde sakın güvenli yerdesin. Gündüz gezilmiyor mu çok merak ediyorum. Ben erkek olduğum halde gece tek başıma dışarı çıkmıyorum. Ne gerek var. Zaten arabanız yoksa gece dışarı çıkınca geri eve dönmesi zülüm. Taksiler bile güvenli değil.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
6 aykaç yaşında olursan ol ailenle yaşamaya devam ettiğin sürece 35 de olsan izin almak zorundasın bu evlilik de de geçerli ozamanda kocandan izin alman gerekir ama kocanında senden izin alması gerekir
10 Yorumla
6 ay31 yaşıma geldim. Ben, bile gece 12’den sonra dışarı çıkamıyorum. 20 yaş ne? 😅😅Aile evindeysen böyle. En iyisi üniversite kazan ve git. O zaman annen ve baban da yanında olmaz. KYK’de kalmazsan istediğin gibi at koşturursun.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
6 ayTürkiyede gece genç kızların başına neler geldiğini hiç görüp duymadınmı? Birde gelmiş soruyorsun benmi ailemmi haklı,
yani Türkiye gibi tehlikeli bir ülkede kızın dışarı çıkması doğru bir şey değil vetselam,00 Yorumla
6 ayAilen senin için en iyisini düşündüğü için onların dediğinden çıkma. Hele gece iblisler cirit atarken. Kesinlikle çıkmamalısın
30 Yorumla
6 ayAkşam olsa anlarız.
Gece dersen iş değişir. Ortalık berbat. Günümüzün dünyası böyle. Yaşın çok genç. Haddimi aştıysam kusura bakma. Sadece dikkatli ol. :)
10 Yorumla
6 ayBu devirde yaş ve cinsiyet fark etmeksizin her şey başına gelebilir bu yüzden dışarı çıkmanı istememeleri normal
20 Yorumla
6 ayAile çocuğunu düşünmek zorundadır ortalık şu an çok kötü ve tehlikeli özellikle de gece tabiki ailen endiselenir ve bu durumda doğal olarak gece cikmani istemez annem derdi hep anne olunca anlarsın çok haklıymış... Anne oldum ve daha iyi anlıyorum annemi simdi
00 YorumlaAklınız bi karış havada alkole uyuşturucuyakötü yola düşürülmek ya da tecavüz olaylarına karşımak istiyorsun anladığım kadarıyla bu zamanda eş ve kız kardeş bela
00 YorumlaPonçik Hanım günaydın
Bazen sen haklısın bazen onlar ve bu olay her zaman sorun olmuştur umarım güzel neticilerle sonuçlanır01 Yorumla- 6 ay
gunaydin
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 ay31 yaşındayım benim bile arkadaşlarımla gece dışarı çıkmam sakıncalı 😁 gecenin gözü kördür derler…
20 Yorumla Ailen haklı.. Lütfen onları dinle.. Kızma onlara
Çünkü çok sıkıntılı zamanlarda yaşıyoruz.. Gündüz neyse ama gece çok tehlikeli00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAgzınla içmeyi biliyorsan gidebilirsin, bilmiyorsan izin verseler bile gitme birde en geç 6:00 da evde ol hatta 6 bile fazla 5 evde ol. ☺hatta akşam karanlık çökmeden evde ol. Çünkü orada saat kaçta hava kararıyo bilmiyorum.
01 Yorumla
Cevap sahibi6 ayGüneş batmadan 3 saat önce eve git.
6 ayÇocuk yaştakilere bile güvenmeyeceksin bu çağda. Yaşın ister 50 olsun, insan kendisini her ortamda sakınmalı.
00 Yorumla
6 ayGüzdüzleri veya akşamları tercih et çok geç saate kalma sende. Benim ailemde bu kobuda çok sıkıntı yaratıyor bana
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sakıncası yok istersen çıkabilirsin
Ama ortamlarına dikkat etmelisin sende izin almasanda haber ver haberiniz olsun gibi00 YorumlaYaşin en guzel yaşidasin bu da tehlike yaratiyor bencede sakıncali Allah korusun travma alinca atlatmak zor olur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
6 ayAile haklı saatler vb şeyleri dikkate alman gerk ki o evde yaşıyor ve halen bağımsız ekonomiye de sahip değilsin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
6 ayGece dışarı çıkman tabiki tehlikeli
sakıın çıkma ailenin sözünü dinle
ortalık hiç bilmediğin kadar kötü.!00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ailenin evinde yaşadığın sürece ailen. Onların evi onların kuralları
02 Yorumla- 6 ay
Öylemş
- Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı.
6 ayOnlar da haklı sen de
Sen eğlenmek istiyorsun onlar da seni korumak04 Yorumla- 6 ay
Ayn bunu dıyorlar
- 6 ay
Yani işte dediğim gibi..
Sen gece kulübüne falan mı gitmek istiyorsun - 6 ay
Alkol yok arkadaşın işlettiği müzikli bıyer
- 6 ay
Hmm.. Ama işte onlar yine de gece çıkmanın iyi olmadığın düşünür doğal olarak
Aile & Toplum konusunda 683 cevap paylaştı. Ben 28 yaşında erkeğim benim için bile sakıncalı. İti var uğursuzu var içmeye gideceğin tiplerin iç niyeti ne belli değil. Haklılar yani.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı.
6 aySakıncalı. Bunun yaşla alakası yok. Kadınlar için tehlikeli gece dışarısı
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı. en kötü ne olabilir ki? bakire deilsen zaten...
16 Yorumla- 6 ay
@Onlynurr_ olm bak böyle klayve adamlığ yapma!! sen bakire değilsin, s. eks yapıyon ve bana göre bunun doğal olduğunu düşünmüyon... yani yediğin b0ku (sen böyle düşünüyon) hep kötü, hem aşırı haz duyduğun bişey olarak yapıyon, bu yüzden benim yazdığımı "sen o. rospusun" gibi algıladın. s. eks yapan (ister kötü, ister doğal) kızların hepsi , yaptığını normalleştirmek z orunda, bunu yapmadığında bir erkek bunu doğal olarak söylediğinde, "aşırı tepki verir" bana göre sen doğal değil baya prno tarzı s. eks yapıyon ve bunun "hak" olduğunu düşünüyon, hı öylelerine ben esc derim. ve bunuda kabul etmek zorundalar. yani hem hırsızlız yapayım, hem beni herkes dünyanın en adaletli insanı görsün!! öyle yağma yok knk. her iki durumda da kabullenmek z orundasın, tek bir ölçüt var; s. eks yapıyormusun? bunun cevabı evet.. bu çoğu durumda "esc olmuşun" dendiğinde bile kabullenilmek zorunda, benim yazdığımda asla böyle bir ima yok! ne demişim; "en kötü ne olabilir ki, bakire deilsen zaten" burada hakaret, küfür herhangi bir şey var mı? önce yaptıklarını içselleştir...
- 6 ay
Kusura bakma da sen bana bu şekilde imalarda bulunamazsın her kız da zannettiğin Gibi Onun bunun altına yatmıyor. Buna bende dahil. bence sen biraz p8rnoyu azalt Çünkü iki gün sonra senin de gelir karınla kızına birileri bu şekilde konuşursa O zaman ben seni görürüm işte terbiyesiz. . Yani kendini savunmam bile o kadar mide bulandırıcı ki senin adam yerine koyup cevap vermek bile hata.
Gizli Üye(18-24)6 ay60 yaşında da olsan Sakıncalı maalesef sorun sende değil devirde iki tarafın da kendine göre haklı olduğunu noktalar var
20 YorumlaGece her türlü iş başına gelir ben 30 yaşındayım ben bile korkuyorum yaşla ilgili değil yani erkekler bile tehlikede bu zaman eğer çok istiyorsan güvenilir insanlar olsn ve fazla geçe kalmadan kendinize dikkat ederek gidin
21 YorumlaBence çok sakıncalı bir durum yani Dikkat et kendine erkeklere güvenme kesinlikle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
6 ayYani Avrupalı aileler dışında günümüz gençlerinin sorunu bu zaten
00 Yorumla
6 ayArkadaşlarının nasıl insanlar olduğuna ve nereye gideceğinize bağlı olarak değişir bunun cevabı
00 Yorumla
6 ay20 yaşında çıkarsın zaten olması gereken yani,
00 Yorumlaailen haklı çünkü başına bir şey gelse onlara ağlayacaksın ve onların evlerinde kalıyorsun.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. bence aileniz haklı ortalık çok bozuk ben mesela hala aileme hesap veririm neden vermeyeyim ki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 ayGündüzler çuvala mı girdi? Ne oluyor sanki gece çıkınca
00 Yorumla Yani riskleri biliyorsundur elbette. Bunları göze qlmak ya da almamak konu bu
00 Yorumla
6 ayGece kulübüne gidicen senn, çılgınlar gibi egleneceksin biliyorummm
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
6 ayAilen haklı. Seni ailenden başka hiç kimse düşünmez ve koruyamaz. Buna sen kendinde dahılsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aySen haklısın desek nolcak dışarı çıkabilecek misin sanki?
11 Yorumla- 6 ay
Hayır 🤕
Gizli Üye(25-29)6 aySakıncalı tabi ya birisi kahvene ilaç katsa hiç korkmuyor musunuz siz bazı kızlar bu neyin kafasıdır bazı erkekler kötü oldular yani.
00 Yorumla
6 ayAilenin endişeleri yersiz değil 20 yaşında bir kızın gece disarıda olması normal lakin sen daha kuzusun dışarısı çakal dolu.
20 YorumlaEğer beklediğinden kötü ve farklı şeyler olursa. Hani olmazda binde bir geldi başıma. Bütün sorumluluğu alabilir misin yaptıklarından veya üzerine birşeyler kalırsa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayOnlar nasıl arkadaşmışta seni nerelere götürüyorlar bunu bir sorgulamak lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayErkeğin başına bile neler geliyor gece. Çıkma dışarı
00 Yorumla
6 ayTürkiye gibi bir ülkede özellikle de keko lar yüzünden çok riskli
21 Yorumla- 6 ay
Oe keko lar
20 yasındasın hala ailenden izinmi alıyon 12 flnsan normalde üstü normal değil
10 YorumlaDurma göre kimle çıkacağın ve nereye gideceğini ailen biliyorsa, sorun yok eğlenmene bak
11 Yorumla- 6 ay
@SudevSude aile önemli
Gizli Üye(25-29)6 aykanka ben bile taaa zamanında 15 yaşındayken gece istediğim saatte çıkıp girebiliyordum kimse sesini çıkaramıyordu bence sende bir sorun var ailene hiç karşı çıkmamışsın demek
00 YorumlaBence biraz fevri davranıyorsun , senin iyiliğini düşünüyorlar
00 Yorumla
6 ayBelliki gitmeni yaşamanı istemedikleri yere gitmek istiyosun. Yoksa izin verirler.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı. nereye gideceğine bağlı
02 Yorumla- 6 ay
Alkol olmayan müzikli yere
- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
6 ayGünler çuvala mı girdi yavrucuğum? 😂😂
10 Yorumla
6 ayAilen la tabi.
10 Yorumla- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 20 yaşındayım, arkadaşlarımla gece dışarı çıkmam sakıncalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer