32 yasındayız diye evlilik ıcın krıter hakkımız yok mu armudun sapı üzümün çöpü demeyelımmı?

32 yasındayız diye evlilik ıcın krıter hakkımız yok mu armudun sapı üzümün çöpü demeyelımmı?
Cevapla