Esim sürekli, ben çalışıyorum sen yiyorsun diyor, başıma kalkıyor rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?

Sürekli yaptigi, aldigi seyleri söylüyor. Yemek yesem oh valla ben çalışıyım sen ye diyor. Geçen gün Alışverişe çıktık kendime üst baş bisey alacaktim hayat sana güzel ben olmasam neyle alacaktin acaba falan dedi. Ne alaka ne yapayım yani dedim. O da sen bisey yapma ye paramı böyle dedi. Bende çok sinirlendim herseyi bıraktım almadan çıktım. Bir daha yalvarsan paranla bisey almam kalsın, çalışırım kendim alırım, ya da babam alır bana sana gerek yok dedim. Ona da bozuldu..
Müsrif bir kadın olsam da böyle dese içim acımayacak ama idareli harcama yapmama rağmen böyle denmesi çok üzüyor beni...
Esim sürekli, ben çalışıyorum sen yiyorsun diyor, başıma kalkıyor rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?
Cevapla