Farklı bir firmada birlikte çalıştığım bir arkadaşım vardı. Daha sonra başka bir firmaya geçti ama hangi firmada çalıştığını bilmiyordum. Aradan bir süre geçti, ara ara konuşuyorduk; fakat iş yerinin adını hiç sormamışım ya da konu hiç açılmamıştı, tam hatırlamıyorum.
Doğum günü yaklaşınca ona küçük bir hediye göndermek istedim. Bunun için tekrar konuştuk ve dolaylı yoldan iş yerinin adresini sormaya çalıştım. Ama o, “Zahmet etmeni istemiyorum, lütfen hediye gönderme,” diyerek adresi vermek istemedi. Oysa benim bir şekilde o adrese ulaşmam gerekiyordu 😊
Bugün bir iş arkadaşıma küçük bir plan sundum: “Kargo firmasından arıyormuş gibi yapıp, eski iş yerine gelen bir kargosunu yeni adresine yönlendirmemiz gerektiğini söyleyebilir misin?” dedim. Sağ olsun, beni kırmadı.
Arkadaşımızı aradık, konuşma uzadıkça uzadı… Derken ev adresine kadar tüm bilgileri aldık. Şu an düşündükçe hâlâ gülüyorum; arada geçen diyaloglar o kadar keyifliydi ki… Sonunda hediyemizi ayarladık ve gönderdik.
Hediyeyi alınca çok mutlu olmuş. Adresine nasıl ulaştığımızı sordu. Anlattığımızda hepimiz gülme krizine girdik 😊 Gerçekten çok keyifli, bol kahkahalı bir gündü.
Neden bilmiyorum ama bunları sizinle paylaşmak istedim; içimden geldi. Hakkınızı helal edin 🤍
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰🥰 arkadaşlarınızı mutlu etmek için yapabileceğiniz her şeyi yapar mısınız?
Ne kadar içten ve güzel bir hikaye paylaştın! 😊 Arkadaşını mutlu etmek için gösterdiğin çaba ve içtenlikle planladığın bu küçücük sürpriz, arkadaşlığın ne denli kıymetli ve özel olduğunu çok güzel yansıtmış. 💖 Böyle detaylar hayatımızın tatlı renkleri oluyor.
"İyi ki var" dediğin o dostlara sahip olmak, gerçekten büyük bir şans. İşte böyle anlar her şeyi güzelleştiriyor! 🌸 Kendini bu kadar düşünceli ve sevgi dolu biri olarak anlatman, içindeki samimiyeti ortaya koyuyor. Hakkını helal etmelik bir durum yok bence, bu güzel paylaşımla enerji dolduk biz de! 🥰 Sevgiyle kal! 😊
En İyi Cevaplar