Evlenilecek düzgün insan bulmak neden zor? Çok yoruldum 😞?

Artık çok yoruldum hevesim kalmadı. Tanışmak isteyenlere şans veriyorum, kendimi açıyorum, olduğum gibi şeffaf ve dürüst oluyorum ama bakıyorum ki karşımdaki yalancı çıkıyor. Sadakatsiz çıkıyor. Ben anlamıyorum bu insanlarda hiç mi vicdan yok? Neden olmadıkları biri gibi davranıp kandırmaya çalışıyorlar ki? Yalanlar ortaya çıkmayacak mı sanıyorlar? Vicdanları hiç mi sızlamıyor boş yere vaktimizi alırken, bizim gibi insanları kandırırken :(

Evlenilecek düzgün insan bulmak neden zor? Çok yoruldum 😞?
Cevapla