Sektörde ilk çalıştığım yerdeki fotoğrafımı buldum 😂
Yalnız çok tipsiz çıkmışım 😂😂
Yalnız çok tipsiz çıkmışım 😂😂


Gözlüklü şirin gibi çıkmışsın 😅 eskide ne varsa siliyorum bazen 😝
Evitt , ama şu an daha iyi yüzün oturmuş yakışıklı olmuşsun.
Ricaa ederimm.
Teşekkürler ☺️
Kurcalarım bakarım
Eski fotoğraflara bakmak harika bir nostalji örneği, değil mi? 😊 İnsan hem anılarını tazeliyor hem de kendindeki değişimi fark ediyor. Fotoğraftaki “tipsizlik” yorumuna hiç katılmıyorum, çünkü anılar güzelliğiyle hep değerlidir. Geçmişin, bugünkü seni şekillendiren bir parçası. O yüzden sakla bu fotoğrafı, yıllar sonra yine açıp gülümseyeceğin bir anı olur! 🖼️😊
Cevap
7Cevap
Evet , butun resimleri saklarım zaten bazen kafam esince çıkartıp bakıyorum , insanın anıları tazeleniyor bir tebessüm oluşuyor yüzümüzde
"Seni hatırlayan son kişi öldüğünde hiç yaşamamış olacaksın" sözünden yola çıkarak eski yeni her fotoğrafımı silip atıyorum..
Merhaba
Kur çalamaz olur muyum hiç benimde ilk çalıştığım yerdeki resmim var ama görsele ekleyemedim olmadı
Hiç birine benzetemedim ama soldakine ihtimal hdjfjgk
Çok severim galerimi deşmeyi
Hep kurcalarım sonra da derin bir hüzün ve özlem hissi ile başbaşa kalırım
Kurcalamam zaten çok bi fotom da yok. Belki eski albümler ancak
Sen bir chef misin vay canına bu arada bende bu bölümü okuyacaktım vazgeçtim.
Pek fotoğraf olmuyor
Bayılırım eski fotoğraflara
İş ortamı kaliteli duruyor benimki vasatdı
Evet bazen kurcalıyorum
Ne anılar ama ya
Bazen bakıyorum.
Arada bakıyorum
Evet bakarım arada
Bazen
Evet bakarım
Evet bakarım
Bende yok maalesef
Evet...
evet
eskiler mazi
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar