
Evet
Hayır
Sokaktaki Kediyle Bile Dertleşirim :P
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Duymam açıp kitap okurum daha iyi
Her insanın içinde bir roman saklı derim hep. Görsellerdeki gibi aynı yolda gitsek bile herkesin taşıdığı yük farklı. İnsanların hikayelerini dinlemek, onları anlamak bence empatiyi büyütür, ruhumuzu besler. Dertleşmek bazen mucizeler yaratır! "Sokaktaki kediyle bile dertleşirim" seçeneği tam beni anlatıyor diyebilirim. 😊🧡
Cevap
2Cevap
Müge Anlı ve Esra Erol var zaten ilgi duyanlar izliyor. Ben sevmem.
Evet bazen dertleşmeyi seviyorum
Evet ya
i know your story
Gerçekten biliyorum ama bana çok şey anlattın
Evet
Detay vermiyim çok ama esas kızdan bahsettin 🫤
Özür dilerim kurcalamak istemezdim ama sen hangi kısım deyince. Umarım bunu telafi edebilecek birisi çıkar karşına
Sevindim senin adına
O kadar çok şey oldu ki. İyi anlamda değildi depresyona bile girdim bir dönem
Renkler vardı gülfem 😅
Biz senle pek anlaşamıyorduk ya en son beni engelledin zaten boş ver 😂
O hesap silindi ama ya bu ikinci
Neyse ben kaçtım sana iyi geceler
Değişmeyen tek şey hala insanlari çok kolay manipüle edebilen birisi olman 😂😂
Her sakallı deden mi 😂
Evet olmuyor
Korkuyorum artık insanlarla konuşmaya sanalda
Sadece o kişi değil bana aileni de anlattin ama bilmiyorum ben kimseye güvenemiyorum senlik değil
Ben artık gideyim hem dişim de ağrımaya başladı 🫤
Çok teşekkür ederim kim bilir belki de görüşürüz
Selamlar tekrardan
Yorucu ve belirsiz
Haklısın. Sen iyi bir insansın ya belki ikimiz de çok farklıyız yaşantı vs olarak ama gerçekten huzur veren bir enerjin var
Dmden anlaşamıyoruz ama biz 😂
Beni neden bu kadar merak ettin dmde 1000 tane kızla konuşuyorsundur zaten Instagram saymıyorum bile
Hahahah sen çok fenasın valla ben seninle baş edemem
Biliyor musun sezgilerin hiç de kuvvetli değil senin
Geçmiş olsun ne kazası motor mu
Vuruldun muu neden
Şaka mı be böyle şey mi olur gerçi sürüm sürüm sürünmüşsündür onları 😂😂😂
Yok iyi olduğunu biliyorum nasıl olsa gerisi boş 😂
Su an hiç aksiyon ve şaşırma modunda değilim bsnsbd
Cidden hiç dedikodu modunda değilim
Kimmişim de
Peki
İnatlaşmadım ki sadece seninle konuşmak istedim biraz
😂😂😂
Bu bendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar