Evlilik yaşının bukadar ilerlemiş olması çok saçma değilmi?

İnsan bir tane evleneceği kız bulup sonra işine bakmak ister ya ama bu evlilik yaşı çok ilerlediği için kız bulmak çok zor değilmi? Ailelerde gerçekten çok sinir bozucu, ulan bırakında evlenelim be, anasını sattığımın hayatına birkere geliyoruz. Zinamı yapalım napalım? Yok evleneceğin kızın babası seni 24 ten önce vermem demiş falan, abi gerçekten çok saçma, bu kız senin malınmı? 18 den sonra karışamazssın ister evlenir ister evlenmez. sana sormak zorundada değil. Abi gerçekten okadar zorlaştırmışlarki evlenene kadar zaten yaşlanıp gitçez heveste kalmayacak diye korkuyorum.

Evlilik yaşının bukadar ilerlemiş olması çok saçma değilmi?
Cevapla