Niye bir kıza bel altı şakalar yaparsiniz?

Ya ben her boka guluyorum o yüzden mi ama aşırı rahatsız oluyorum yemin ederim bu zamana kadar tek erkekle konuşmuş, el ele tutuşmuş biri değilim , aşırı açık seçik giyinmem etmem bana yapan oluyor utaniyorum ama ne tepki versem bilemiyorum nefret ediyorum böyle görgüsüz , bir kadınla nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen aptallardan

Niye bir kıza bel altı şakalar yaparsiniz?
Cevapla