18 yaşında evlenmek?

Tamam reşit bi birey demek bile tuhaf oluyor çünkü daha ergenlik dönemide olan var ve evlenen görüyorum 5 yıl sonra pişmanlık neden bu kadar erken kız kardeşim 17 yaşında 1 ay sonra 18 hala cocuk gibi erkek arkadaş ne bilmez çok çocuk gibi ya bende mi sorun var yoksa başkalarında mı çocuk gibi biz yapma etme deriz oyun oynar liseye giden bi ogrenci iste inanamıyorum 18 olduğuna siz ne düşünüyorsunuz

18 yaşında evlenmek?
Cevapla