Kocam mal mı? Lütfen yol gösterin bana?

Evleneli 1 buçuk yıl oldu bir oğlum oldu Kocam annesine aşırı derecede düşkün ayni apartmanda oturuyoruz kaynananayla Kayinbaba vefat etmiş eşim küçükken Esim annenin evinden çıkmıyor adeta. Bebegim küçük sürekli benden hizmet bekliyor ev iş yemek ama yapamayınca da eskiden kadınlar her işi görür tarlaya bile gider bebek de büyütürlerdi birsuru diyor. Benden 15 yas buyuk sürekli kıyaslıyor eskiden bıktım artık. Bide ailesiyle cok haşır neşir yeğenleriyle oynarken kendini kaybediyor. Kaynim adam akıllı otururken o çocuk gibi ordan oraya koşuyor hayvan sesleri çıkarıyor çocuklar gülsün diye asiri saçma davranıyor. Bende tam tersi ağır bir insanım yani değerini bilmesi lazım hekres değerini bilip otururken o yaşı hepsinden büyük olmasına rağmen çocuk gibi davranıyor utanıyorum yanında resmen kocam olması yakıştıramıyorum bu saçma hareketleri. İnsan yeğenlerini sever de başını da okşar ama her şeyin bir dozu sınırı var yani. Bide ailesine beni kötülüyor hep hesabı kitabı annesiyle yapıyor hep benim hiç haberim olmuyor

Kocam mal mı? Lütfen yol gösterin bana?
Cevapla