Boşanan bir kadının barda konsluk yapmasına bakışınız nedir?

Öncelikle kibarca cevap alırsam sevinirim. Cevremde elbette gerçek hayatta kimseye soramiyorsunuz bunu. O. nedenle burada sormak istedim. Boşandım, üvey baba ile büyüdüm , annem hep ilgisiz kaldı, hor goruldum, bazen affedersiniz asagilandim. Kuaforde , kafede vs çalıştım ama evden ayrılmaya yetmedi. Ama artık o evden ayrılmak , yeni bir yol çizmek istiyorum kendime, bu nedenle barda konslugu denedim. Boyle bir şeye bakışınız nedir?

Boşanan bir kadının barda konsluk yapmasına bakışınız nedir?
Cevapla