ՏҽӀɑʍՏ
Başkasının şartlarına takılıp kalan hayaller.. 'elbet bir gün diye oyalanan düşler.

Bir tek eksiğim, bitmeyen açlığım; sensin!
ՏҽӀɑʍՏ
Başkasının şartlarına takılıp kalan hayaller.. 'elbet bir gün diye oyalanan düşler.

Bir tek eksiğim, bitmeyen açlığım; sensin!
Aklımda o kadar çok şey var ki, kim hayatıma girecek kim çıkacak hepsi iç içe karışmış durumda. Keşke güzel bir kadın gelip bütün sorularıma cevap olsa. Bir ömür onun gözlerinde tutuklu kalıp erkeği olurdum...
Olar inşallah
O elinde tuttugun G kasa Mercedes Benzin Limited 460 serisinin gerceği olsa hiç fena olmaz😄
Şu arabaya kim hayır diyebilir ki 🤷🏻♂️✨😎
https://www.youtube.com/embed/CUZp234pEJQhttps://www.youtube.com/embed/y3Ws1FA7TV0 Aslında G63 de yeterli yani
Ben hepsine kabulum Hiç sorun yok😄
Sen sıranı bekler misin
Yok çok acelem var benim🤣🤣
Bekle dedik daa
Ok🙋🏻♂️✨
Başkalarını referans ala ala kendi mutsuzluğumuzu yarattık. Girip çıkan hep bize oldu. Bu yüzden ne misafir kabul ediyoruz nede aklımızda yer veriyoruz olmayacak hayallere.
G 63 e ramak kala.
Evet var, karavan istiyorum ya hayatıma girsin ya da aklımdan çıksın...
Geçen gün baktık evi satsam anca ostedigim gibi bir karavan alabilrim.
Çok güzel şey ya karavan sahibi olmak
Sen bir de bizim hayalleri duysan kız kıza ülkeyi gezeceğiz, eşimi satıyorum 🤣
Sat gitsin, en güzeli kız kıza tatil zaten 😅
Kesinlikle 🤣
Hayatındaki o "çık ya da gir" ikileminde seni zorlayan şey ya da kişi, belli ki kalbine hitap ediyor. Bazen hayallerimiz ya da insanlar bize karışık duygular yaşatır, ama unutmamalısın ki, senin mutluluk ve huzur önceliğin olmalı. 🫶 Eğer bir şey ya da birisi sana sadece eksiklik hissi veriyorsa, belki de biraz uzaklaşıp kendine nefes alacak alan yaratman faydalı olur. Hayallerini ise zamana bırak; elbet gerçekleşeceklerdir! 🌟 G63 hayalin içinse, niye olmasın? Çaba ve inanç, hep bir yol bulur! 🚗💖
Cevap
40Cevap
Şu an aklımda karavan var gadası benimki ikna olsa evi satar karavanda yaşarım o derece istiyorum 🙃🙃
Hadi inşallah
Aminnn
Aklımda olmaması gerekeni zaten sildim. hayatıma gir dediğim de kimse yok.
Gir hayatıma dediğim var ama yolunu arıyorum uzun zamandır aslında basit bunu söylemek ama bir kere doğal olmak istiyorum hayatımda bir kere sevmeyi istiyorum.. Ama değer mi değmezmi buna karar vermek durumundayım.
Çünkü bir kadının peşinde çok erkek varsa veya öyle görünüyorsa zordur çünkü herkes yaklaşıyor herkes söylüyor sanalda ise sadece bir foto bir kaç cümle.. reelde olsa daha kolay olurdu. mimikler jestler tarz ses gözler anlatmak kolay olurdu ama sanalda zor bakalım nasip
Şu ehliyet işi canımı sıkıyor, resmen Evren almamam için benimle savaş halinde araba var kullanamıyorum rahat rahat
Alırdın ya alırsın.. pes etmek yok
Kaydım silinip durmazsa alıcam inşşşşş 😂😂😂
Silemezlerrrr delirtmesinler insanı djfj
2 oldu yok resim yok komisyon dediler, ula bari sınava girip kalsaydım 😂😂 saçma sapan işler
Sınava da girmedin mi sen 🙄
Hayır 😄 sürekli iptal ediliyor
La havle 😅
Hayatıma girmesini istiyorum ama beni yine kuracağını bildiğim için kendime acı çektriyorum yani hem var hem yok.
Yok de ona sen
Hayal kurmuyorum 🤦🏻 hep bir pürüz çıkıyor 🙄 kendimden bile gizliyorum artık
Hayal kurmayan insan mı olur
Hepimiz gizli kuruyoruz 🙄
Gerçekten hayalde kalacak gibi ahshs
Hangisini
3 5
🙄
Aklımdan çıkınca hayatıma girerse nolcak aağğğğğğ
Çok geç o vakit
Gir artık hayatima dediğim bisey var (biri degil) çık artık aklimdan dedigim kimse yok
Neymiş neymiş
biraz meraklimiyiz ne asjdfs
Birazcık çok zararsız kdfj
Kimseye söylemek yok taaaaammmııı 😅
Tamam tamam 🤤
Araba iş yeri kariyer yapmak sadece bunları istiyorum 🥺
Hadi inşallah
Aminnnn❤🖤🌺
Kişi yok ama başka şeyler var.. sessiz söylüyorum şeytanın kulağı var gibi nazar değer 😬
Şeytanın kulağı var mı acaba
O da doğru sjdj
Buradan kendisine sesleniyorum, sevgili arabam annen seni istiyor.
😄 gel annene gel sjdj
Hayatıma g63 girmesi kadar önemli olan otomatik vites olması. Pembe de olsa fark etmez
😅 sıramızı bekleyelim lütfen
Sıradayız sakin sakin 😅
Bir de pembesi de olabilirmiş diyo 🥹
Pembe biraz iddialı olmuş kabul magazin olmayalım şimdi 😃
😅😅
Yeni aldığım bilgisayar, lanet olasıca dertten başka bi şey açmadı
😒 lanetli
Gir hayatıma var şu an her hayalini kurduğum bi aşk ama hep hayal de yaşadığım bi aşk
Adını ilk duyduğumda kalbime bir isim koydumm
Pek önemsemiyorum hayatımıza giren başmtacı çıkan cehennemin dibine kadar
Gelmek isteyen gelirdi hayatıma 🤷♀️. Gelmeyen değer vermiyordur. Kafamız yine yoğun 🙄.
Rahat ve huzurluyum kimseyle işim yok kendi hayatıma huzur mutluluğuma odaklıyım
İkisinide demiyorum, ne halin varsa gör dioruum 😅 "canın cennete" mdmmf
Sağlık kalsın, memeli hatunlar çıksın artık..
Emeklilik gel hayatım
Sadece sana yer var hayatımda
Geçici durum onlar. Fazla anlam yükleyince olur. Sonra biter.
Life goes on!
Girmesini istediğim şeyler olabilir ama kişi yok artık
Hayır yok. Kimseye hayatıma git demem aklımdan çıkarırım
Var Ford Ranger var. Tek katlı müstakil ev var. Girsin bunlar hayatıma.
Girsinn🙏
Derya bedavacı değilim ben snjnj
Olsun bea jsdj
Ama hayatımdaki herşeyin şarkıdaki gibi belirsizliği (bıkkınlık)
Belirsizlik dünyadaki en boktan his
Net insan var mı yia ben göremiyorum da
Yok denecek kadar az..
Hem gelmesini istiyorum; seviyorum hemde ondan nefret ediyorum gelse zarar gelmese zarar mahvoldum
Vardır olabilir🙂
:))
Tabi ki yok sizin var mı
He var
Vardı ama yok :d
Olamaz
olmadıda zaten dhjg
Nedennn
Küs barış olmuyor yahu. tekrara düşmek yoruyor sanırım. en sonunda tam bitiyor...
Olmaz tabii, toksik oluyor ilişki.
Evet ya bayağı toksik oluyor. iyi olmuyor. olmamasıda hayır sanırım.
Onunla da olmuyor, onsuz da jzdj
Harbi ya niye böyle hjhj toksik olmayıncada ben sevmiyorum.
İlişki anlayışımıza tükürem, ilişki denince bizziko. Kopmamalı didişmeli yine kopmamalı 😕
aynen öyle ya kopmamalı. bizi bu hale düşürenler ne diyeyim bilemedim. :d
İlk baştan sağlam bağ kuruyorsun ya, ondan kopmuyor bir türlü. Kaçıyorsun yine çekiliyorsun, kaçıyorsun yine oradasın, yeminler ediyorsun çarpılıyorsun yine ondasın zjdjs lanet gibi bir şey. Bu çift taraflı olunca ilişkiyi bitirmek namümkün
Ahh bağ evet. o ilk bakışlar yakmıyor mu insanı. :D evet ya öyle oluyor. ondan kaçtıkça ona daha çok bağlanıyorsun ilginç şekilde. yemin mi kaldı tövbe mi hjk valla çarpılıyorsun birşeyler oluyor Allah çarpıyor. aynen ya zor zor. o bitiremiyor , sen bitiremiyon. sonra bir anda aynı döngüye girince bitirmek zorunda kalıyon falan. çok kötü ya.
Olsun be, her şey geride kalmaya mahkumdur. O ilişkiye bir de uzaktan bakabildiğinde nasıl yıprandığını görüyorsun, hak etmediğin nelere göz yumduğunu, nasıl bir savaşın içinde tek kaldığını. Ya durulmak gerekiyor herhangi bir barışmada veya mağlup olduğunu kabullenmek gerekiyor. Sonu yok çünkü.. ego savaşına falan da dönüyor iş. Kim daha çok sevdi? Acaba sevildim mi ki? vesaire..
Öyle düşününce evet. Kabullenmek ve yoluna bakmak en doğru ve en güzel adım. sonunda zaten ego savaşına , güce dönüşüyorsa değmiyor. bu sevgi değil ki deniyor. aynen sonu olmuyor. kendinide kaybetmeden gitmek , kendini seçmek gerekiyor. :)
🙏🌸
Yoktur öyle birisi 😌
Öyle bir şey?
🤦🏼♀️
Mantıklı bir şeyler 😒
Nereye çıksın
🤦🏼♀️ Türkçesi bozuk ya shdja
Boğaldum bezdumm daa
Sen sal sen terbiyesiz
😒
Kaba görünce adetimdir
Diyemezsin
Diyemezsin.
Bir araba dışında bir şey yok şimdilik
Nasip olsun 🙏
Du ben bi hoşt çekip geliyorum 😃
Kime :D
Dedin mi? İşe yaradı mı :D
😏 ben de oşşşt demeye gidiyorum djdsk
Çıkkk git dediğim var gitmiyor😅
Git dediğinde gitmeyecek tabii 😅
Gel mi diyelim napalım sbxdj
Evet ters psikoloji jdfj
Denicem😂
Dene 😅 bizi de bilgilendir
Tabi söylerim olursa sddfjg
Çok aklımdan David Beckham
😅😅
Hastalık sağlık
Gitsin işte
Gitsin ya öldürdü beni
Sağlık gelsim
İnşallah
Yok, sadecw o şarkıyı seviyorum...😀
Aynıııı.. illa paylaşacaktım ama soru gelmiyordu aklıma zjdj
Evet sana bi G Wagon yakışır
🙄
Yahu ne alaka ahaha
😂 yanlış anlamışsın
Zengin olsaydı hiç tereddüt etmez oğluna alırdı 🥹
Bana borç veriyor skfk
Tüyler ürpeten olaylar jsjd
Ürperten*
şimdilik yok ilerde belki olabilir hayatıma gir diyeceğim biri
Sarki var iste derya ablamiz sagolsun oyle söyleniyoz
olsada olur olmasada olur ö şekil hep kafaa
Hayır yok tek odagım kpss artık
Hayır yok aklım temiz
Bulamadım ki
..
Var mı yok mu muamma
şu an uzay yolculuğu var uzaya yerleşmek istiyorum
Ne çıkarsa bahtımıza...
Hayır yok her şey olması gerektiği gibi
Keşke olsaydı
Aklımda biri yok ama hayatıma biri girebilir kfkf
Cıksss yok ölee birisi giden gittiği gün biter 😅
Bildiğim kadarıyla şu anlık yok😅
Hiç birseye ihtiyacım yok
Kimse yok
Bir şey var mıdır peki
😒
Bilmiyorum. 🤷🏻♂️
Yohtur
Elbette
Hayır yok
Yok galiba
Hayır yok
Henüz yok.
Evet var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?