29 yaşımdayım ve evde kalmış etiketine çok maruz kalıyorum. Evliliğe addedilen bu denli anlam sizce de rahatsız edici değil mi?

29 yaşımdayım, evlenmek istemiyor olabilirim, korkuyor olabilirim, sevilmemis olabilirim, sevmemiş olabilirim ya da belki de kısmetim kapalı. Sırf toplum algısına göre şekillenen o evlilik çağı denilen çağda evlenememis olmak neden hakir görülür ki? Evlilik denilen şeye başarı öyküsü gibi bakmaları beni çok rahatsız ediyor
29 yaşımdayım ve evde kalmış etiketine çok maruz kalıyorum. Evliliğe addedilen bu denli anlam sizce de rahatsız edici değil mi?
Cevapla