Kaynananızın yaptığı en kötü şey ne?

Ben henüz nişanlı bile değilim 3.5 senelik ilişkim var mayısta kaynanamla tanışmak için sevgilimin okuduğu şehre gittim kaynanam da oraya geldi tanıştık sonra mecburen orada kaldık beraber otelde çünkü annem gece yolculuğu yapmamı istemedi uzak yoldu sabah sevgilim ben o sevgilimin arkadaşı ve onların o şehirde yaşayan bir akrabasıyla beraber pikniğe gittik kaynanam orada ben olsam kızımı gönderemezdim dedi sonra herkes karşı çıktı ben de annem oğlunuza güvendiği için gönderebildi 2 senedir tanışıyorlar yoksa asla göndermezdi dedim diğerleri de bana katıldı o günden beri aklımdan çıkmıyor kendi kendime bileniyorum o an sevgilime söyledim biz dün tanışmışız bugün göndermiş gibi düşünmüştür kendi kendine zaten bana da söyledi kızım darılmış mıdır keşke söylemeseydim diye dedi bu konuyu 3 4 kez gündeme getirdim sevgilime annemin normal şartlarda izin vermeyeceğini fakat ona güvendiği için gönderdiğini vurgulamasını istedim o da anlayışla karşıladı
Kaynananızın yaptığı en kötü şey ne?
Cevapla