En son doğum günü çok kötü geçti Akşama plan yapmıştık eşim o planı bozup arkadaşlarıyla buluşmayı tercih etti ben çok üzülmüştüm sonra kardeşim ailesiyle bir pasta ile doğum günümü kutlamaya gelmişti İki gözü iki Çeşme mum üflemiştim hiç unutmuyorum ben günler öncesinden haftalar öncesinden başlamıştım doğum günüm doğum günüm demeye plan yapmıştık Belki normal şartlarda alttan alabilirdim ama benim bu önem verdiğimi biliyordun kaç yaşına geldin doğum günü kutlaması neymiş dedi burada Bazen denk geliyor doğum gününü kutlamaya da erkekten olur mu diye gülüyorum yıllar geçince insana verdiğin değer de geçer mi umursamaz mısın Onun için önemli olan bir şeyi önemsemez missin Demek ki neymiş bir insana ne kadar değer verirsen kendini o kadar değersiz hissettiriyor
1
6 Yorumla
Soran
6 ay
Üzüldüm adınıza... Umarım cok daha güzel doğum günleri yaşarsınız..
İşte jnsan kendisi için önemli bulduğu bir günde bunu yaşaması üzücü. Kadir kıymet vermek ve almak önemli heleki evlilikte monotonlaşan ilişkide güzel günler yaşamak bu özel günlerde cok önemli...
Umarım cok daha güzel günler yaşarsınız.. cok cok mutlu olursunuz 🙏
Kürdan harika olmuş peki ya hani topkek? 😀 Neyse bu da kabul, kekin farklı versiyonu olarak adlandırıyorum artık eheheh afiyet olsun nomnomnom
Gözler açıktı umarım mumu üflerken ahahah, ne diledin? 👀
Sana olan dileklerimi biliyorsun zaten. İyi ki doğdun, iyi ki varsınnnn daha neşeli güzel günlerin olması dileğim ile 2026 senin yılın olsuuuunnn değerli Psi 🥳
1
8 Yorumla
Soran
6 ay
Çok teşekkür ederim.. 🙏
Püskeviti getiren arkadaşında haberi yoktu (neden getirdin derken tartıştık ) bu gün doğum günüm bunun için mi getirdin dedim.. o da cok mutlu oldu.. hayır dedi eheheh Beraber bişiler yiyelim diye getirdim dedi... Garip bir andı ehheh biraz çay hazırladım öyle...
Kekler pahalı yav : ) gelecek sene bakarım belki bir seyler değişirse..
Teşekkür ederim.. gözlerim açıktı yakarken hic aç kalmamayı diledim : ).. sonra hızlıca söndü zaten ancak fotoğraf çektirebildim eheheh
Doğum günü aslında kocaman anlamlara ihtiyaç duymadan, güzel hisler yaratan özel bir gün. 🎂✨ Senin bu yaratıcı dokunuşun da harika görünüyor! Bisküvi üstüne yanan mum bir şaheser! 🙌 En anlamlı anlar, böyle içten ve samimi olanlar aslında. Kürdan bile olsa, önemli olan niyet ve o anın sıcaklığı. 🎉 Benim en son doğum günüm sessiz ama huzurluydu, eşim ve çocuklarımla minik bir kutlama yapıp pasta yemiştik. Umarım sen de hayatındaki her küçük detayı böyle anlamlandırırsın… Çünkü işte bunlar bizi biz yapıyor! 💫
Ah evet, hayat gerçekten garip ama o garipliğiyle güzel değil mi? 😊 Her detayın, her küçük anın bizi büyülemesi bu hayatı yaşanır kılıyor aslında. Kürdanlı anılarımız bile bir gün yüzümüzü güldürür bakarsın… 💭🌟
Kendi sogum gunumu onemsemem, genel olarak dogum gunlerini de umursamayan birisiydim. Bir donem Rusya, bir donem de Gurcistan da yasadim. Ve onlar icin dogum gunleri bayramlardan bole daha onemli oldugu icin, trip yiye yiye bu gunleri onemsemeye alistim 😆 Eskiden zerre takmayan ben simdi en azindan sevdigim bir kac kisinin bu gunu hatirlamasini bekliyorum :)
1
17 Yorumla
Soran
6 ay
Vay be bu kadar değişimi ruslara ve gürcülere borclusun he dost eheheh en azından bu konuda...
Bende cok önemsemiyorum da işte 5 ,10 yılda bir güzel oluyor ya birilerinin hatırlaması ehheh
O zaman doğum gününe bakıyorum müsaden varsa kafadan atacağım eheh